رفتن به بالا
  • جمعه - ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
  • کد خبر : ۴۴۵۰۳
  • چاپ خبر : سایت ارم بافق قابلیتی بالا در برگزاری مسابقات کشوری ورزش های هوایی دارد
رئیس هیئت انجمن ورزشی بافق:

سایت ارم بافق قابلیتی بالا در برگزاری مسابقات کشوری ورزش های هوایی دارد

نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق گفت: طی بازدید کارشناسان از سایت ارم بافق،این مکان به عنوان یک سایت منحصر به فرد اعلام شد که قابلیت مطرح شدن در کشور و جهان با برگزاری مسابقات ورزش های هوایی را دارد. به گزارش آفتاب بافق،نصرالله عبداللهی،رئیس هیئت انجمن ورزشی بافق با بیان اینکه 17 […]

نصرالله عبداللهی در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق گفت: طی بازدید کارشناسان از سایت ارم بافق،این مکان به عنوان یک سایت منحصر به فرد اعلام شد که قابلیت مطرح شدن در کشور و جهان با برگزاری مسابقات ورزش های هوایی را دارد.

به گزارش آفتاب بافق،نصرالله عبداللهی،رئیس هیئت انجمن ورزشی بافق با بیان اینکه 17 رشته ورزشی زیر مجموعه این هیئت است،گفت:  ورزش های هوایی یکی از رشته هایی است که در این چندسال توسط تعدادی از ورزشکاران بافقی انجام می شود.اما متاسفانه نبود زیر ساخت ها و امکانات در شهر سبب شد تا علاقمندان برای آموزش و پرواز به مرکز استان مراجعه کنند.

وی درباره چگونگی راه اندازی سایت ارم بافق افزود:سایت بافق چند ماهی است که توسط ورزشکاران معرفی شد و طی بازدید کارشناسان به عنوان یک سایت منحصر به فرد در کشور و جهان اعلام شد. اکنون علاقمندان زیادی از شهر و دیگر نقاط برای پرواز در این سایت حضور پیدا می کنند،امیدواریم روزی شاهد برگزاری مسابقات کشوری در بافق باشیم.

عبداللهی با بیان اینکه انجمن ورزش های هوایی تشکیل و قرار است طی جلسه ای در 7 بهمن اعضا ان مشخص شود، گفت: قدم بعدی ما پس از اعلام اعضا انجمن ورزش های هوایی،ثبت سایت به انجمن کل جمهوری اسلامی ایران است. قرار است با برگزاری یک فستیوال علاقمندان و ورزشکاران به این رشته را درسایت ارم بافق دعوت نماییم. با توجه به قابلیت های بسیار بالا این سایت به ویژه کوتاهی مسیر تا مرکز شهر،با انجام این برنامه شاهد حضور خودجوش ورزشکاران و علاقمندان به این رشته برای پرواز خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: گروه حاضر امروز بصورت خودجوش در اینجا حضور پیدا کرده اند. خوشبختانه با توجه به تبلیغاتی که در فضای مجازی توسط ورزشکاران در تجربه پرواز خود در سایت بافق کرده اند،شاهد استقبال خوبی از سوی آنان شده ایم.

رئیس هیئت انجمن ورزشی بافق اولین نیاز هر ورزش را برای توسعه حمایت از سوی مسئولان دانست و تصریح کرد: خرید تجهیزات ورزشی پاراگلایدر هزینه بر است،بسیاری از علاقمندان این ورزش در بافق بخاطر صرف هزینه های بالای این ورزش نمی توانند وارد این رشته شوند.اما ما در برنامه داریم تا با معرفی آنان به بانک و دریافت تسهیلات ارزان قیمت،این علاقمندان را حمایت کنیم.

عبداللهی در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم این رشته مفرح همانند ورزش موتورسواری که پس از راه اندازی و برگزاری مسابقات مورد استقبال قرار گرفت، با برگزاری فستیوال نیز شاهد حضور علاقمندان به سمت این رشته باشیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده