رفتن به بالا
  • شنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
  • کد خبر : ۴۴۵۴۴
  • چاپ خبر : برگزاری اولین همایش مجمع خیران در بافق

برگزاری اولین همایش مجمع خیران در بافق

در این همایش سامانه بانک اطلاعات توانمندی های خیران جهت بهره برداری از ظرفیت آنها برای انجام امور خیریه و نیکوکاری راه اندازی شد. به گزارشآفتاب بافق؛  مجمع خیران بافق برای نخستین بار در استان با حضور محمدزاده رحمانی فرماندار،دکتر بمانی، معاون مشارکت های مردمیبهزیستی استان یزد، دکتر زارع پور ، معتمد شوراهای مشارکتهای بهزیستی استان یزد،  […]

در این همایش سامانه بانک اطلاعات توانمندی های خیران جهت بهره برداری از ظرفیت آنها برای انجام امور خیریه و نیکوکاری راه اندازی شد.

به گزارشآفتاب بافق؛  مجمع خیران بافق برای نخستین بار در استان با حضور محمدزاده رحمانی فرماندار،دکتر بمانی، معاون مشارکت های مردمیبهزیستی استان یزد، دکتر زارع پور ، معتمد شوراهای مشارکتهای بهزیستی استان یزد،  مسئولان شهرستان،  اعضای مجمع خیران  و جمعی از مدیران و خیران در محل موسسه بیت الرضا(ع) بافق  کار خود را آغاز کرد.

مدیر عامل موسسه خیران بافق در حاشیه نخستین همایش مجمع خیری این شهرستان از راه اندازی سامانه بانک اطلاعات توانمندی های خیران جهت بهره برداری از ظرفیت آنها برای انجام امور خیریه و نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.

حسن امیر زاده افزود: با ثبت کدملی نیازمند در سامانه بانک اطلاعاتی از کمک های موسسات برخورد دار می شود که این اقدام کاهش جامعه آماری نیازمند را در بر دارد.

وی با بیان اینکه طی یک سال اخیر قریب به ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان موسسات خیری این شهرستان کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری کرده اند تصریح کرد: تمامی موسسات می توانند به صورت تعاملی این اقدام را انجام دهند به طوری که اولویت نخست درمان و بعد معیشت و تحصیل باشد.

مدیر عامل موسسه خیران بافق هدف عمده مؤسسات خیری را ارتقا و گسترش فرهنگ خیرخواهی و نیکوکاری در شهرستان بصورت خیر جمعی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده