رفتن به بالا
  • شنبه - ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
  • کد خبر : ۴۴۵۵۹
  • چاپ خبر : توانمند سازی نیازمندان توسط موسسات خیریه
فرماندار بافق در همایش خیران نیکوکار:

توانمند سازی نیازمندان توسط موسسات خیریه

محمد زاده رحمانی گفت: کمک به هر فرد نیازمند باید در راستای حرکت و توانمندسازی وی باشد.هر اقدام و کمکی که صورت می پذیرد با هدف روی پا قرار گرفتن خود فرد نیازمند در آینده نزیک باشد. به گزارش آفتاب بافق؛ همایش خانه خیّرین بافق شب گذشته در محل بیت الرضا(ع) برگزار شد. محمد زاده […]

محمد زاده رحمانی گفت: کمک به هر فرد نیازمند باید در راستای حرکت و توانمندسازی وی باشد.هر اقدام و کمکی که صورت می پذیرد با هدف روی پا قرار گرفتن خود فرد نیازمند در آینده نزیک باشد.

به گزارش آفتاب بافق؛ همایش خانه خیّرین بافق شب گذشته در محل بیت الرضا(ع) برگزار شد. محمد زاده رحمانی،فرماندار بافق به عنوان سخنران مراسم ضمن خیر مقدم به زارع پور خیر سرشناس و معتمد استان و بمانی معاون مدیر کل محیط زیست استان یزد گفت: در آستانه چهملین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم که این ایام  مبارک را تبریک می گویم..

زاده رحمانی در ادامه یادآور شد: چندی پیش نسشتی با مسئولان موسسات خیریه در بافق برگزار شد و پیرامون سه اصل مهم بحث و گفتگو شد. راه اندازی سامانه اینترنتی بسیار مفید است،چرا که دسترسی به اطلاعات افراد نیازمند امکان پذیر می شود..

دوم آن که موسسات خیریه باید به سمت و سوی در آمد پایدار سوق داده شوند به گونه ای که با وجود ظرفیت بالای شهرستان در کشاورزی، صنعت و معدن، حمل و نقل، گردشگري و غیره بتوانند با حمايت دستگاه هاي دولتي اقدام به ايجاد يك بنگاه اقتصادي نموده و ايجاد اشتغال به توليد و كسب درآمد کند.

فرماندار بافق در ادامه افزود: سومین مبحث این است که کمک به هر فرد نیازمند باید در راستای حرکت و توانمندسازی وی باشد.هر اقدام و کمکی که صورت می پذیرد با هدف روی پا قرار گرفتن خود فرد نیازمند در آینده نزیک باشد.

وی همایش خیّرین بافق را نقطه عطفی برای همیاری و همکاری افراد نیکوکار دانست و وجود ١٧ موسسه خیریه در شهرستان بافق را عاملی برای رشد همیاری و همدلی توصیف کرد.

زاده رحمانی در پایان از حاضرین در همایش خواست تا به مهمترین مقوله نیکوکاری،یعنی مسئله ایتام توجه ویژه داشته باشند و با حفظ کرامت این فرزندان و استعلام از کمیته امداد و بهزیستی آنان را تحت پوشش حمایتی خود قرار داد و این را بعنوان الگویی نمونه  به کشور معرفی کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده