رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
  • کد خبر : ۴۴۶۷۷
  • چاپ خبر : عملکرد دختران ژیمناستیک کار بافقی در سطح بالایی قرار دارد
مربی ژیمناستیک باشگاه سنگ آهن:

عملکرد دختران ژیمناستیک کار بافقی در سطح بالایی قرار دارد

ملیحه اعظم طارمی با بیان عملکرد بالا دختران ژیمناستیک کار بافقی گفت: ژیمناستیک کاران بافقی در سطح بالایی قرار دارند،طی برگزاری مسابقات و قبولی تمامی این ورزشکاران،اکنون همه دارای مدرک سطح یک این رشته ورزشی هستند. به گزارش آفتاب بافق، ملیحه اعظم طارمی،مربی ژیمناستیک باشگاه سنگ آهن و ایروبیک شهرستان،بانویی که از سن 8 سالگی […]

ملیحه اعظم طارمی با بیان عملکرد بالا دختران ژیمناستیک کار بافقی گفت: ژیمناستیک کاران بافقی در سطح بالایی قرار دارند،طی برگزاری مسابقات و قبولی تمامی این ورزشکاران،اکنون همه دارای مدرک سطح یک این رشته ورزشی هستند.

به گزارش آفتاب بافق، ملیحه اعظم طارمی،مربی ژیمناستیک باشگاه سنگ آهن و ایروبیک شهرستان،بانویی که از سن 8 سالگی مشغول به فراگیری این رشته ورزشی شده و اکنون به عنوان مربی در بافق می درخشد.

ملیحه اعظم طارمی درباره سابقه فعالیت و موفقیت های خود در رشته ژیمناستیک گفت: 22 سال است در رشته های ورزشی ژیمناستیک فعالیت می کنم. در 12 سالگی موفق به کسب مقام اول کشوری در این رشته شدم.مسابقات قهرمانی بسیاری در کشور شرکت نمودم و مقام سوم مشترک و اول انفرادی را بدست آورده ام.

وی افزود: از سال 84 وارد حرفه مربیگری شدم و درجه 2 ژیمناستیک هنری و ایروبیک را دارم.

اعظم طارمی نحوه آشنایی و ورود خود به باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن را اینگونه بیان کرد: از طریق یکی از بانوان کار من  در باشگاه دیده شد و طی آشنایی به باشگاه سنگ آهن معرفی شدم.اکنون یکسال و نیم است که در اینجا فعالیت می کنم و هم اکنون مشغول آموزش 70 هنرآموز در رده سنی 7 تا 12 سال هستم.

وی با اشاره به عملکرد بالا  دختران ژیمناستیک کار بافقی گفت: ژیمناستیک کاران بافقی در سطح بالایی قرار دارند،طی برگزاری مسابقات و قبولی تمامی این ورزشکاران،اکنون همه دارای مدرک سطح یک این رشته ورزشی هستند.

اعظم طارمی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از مدیر عامل باشگاه سنگ آهن برای حمایت ها و امکانات فراهم شده،خاطر نشان کرد: از کادر موسسه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق و خانم ها رنجبر و مراد دشتی که وقت گذاشتند و تیم را همراهی و تشویق نمودند، تشکر می کنم.

در ادامه نسیم مراد دشتی نائب رئیس هیئت زیمناستیک شهرستان  و سرپرست تیم ژیمناستیک سنگ آهن بافق با تشکر از تلاش های ملیحه اعظم طارمی در هدایت و افزایش عملکرد تیم ژیمناستیک گفت: ژیمناستیک کاران بافقی با وجود استعداد و تلاش های بسیار مربی تیم توانسته اند در سطح بالایی قرار گیرند.تمرین با جدیت عامل موثر در موفقیت عملکرد تیم است.

وی از حمایت ها و تلاش کاظمی، مدیر عامل باشگاه  سنگ آهن در خرید تجهیزات ورزشی ژیمناستیک به ویژه پارالل وترامپولین و پیست  تشکر کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده