رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
  • کد خبر : ۴۴۶۸۵
  • چاپ خبر : نشست تجلیل از اساتید و مسئولان حوزه علمیه خواهران بافق

نشست تجلیل از اساتید و مسئولان حوزه علمیه خواهران بافق

مراسم تجلیل از مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق با حضور،حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی، مسئول حوزه علمیه خواهران و عضو شورای حوزه علمیه استان یزد برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،مراسم تجلیل از مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق با حضور،حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی، مسئول حوزه علمیه خواهران و عضو شورای حوزه علمیه استان یزد،سید علیرضا سلیمانی،مسئول […]

مراسم تجلیل از مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق با حضور،حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی، مسئول حوزه علمیه خواهران و عضو شورای حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،مراسم تجلیل از مسئولان مدرسه علمیه الزهرا(س) بافق با حضور،حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی، مسئول حوزه علمیه خواهران و عضو شورای حوزه علمیه استان یزد،سید علیرضا سلیمانی،مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق و مدیر، اساتید و مسئولان این مدرسه علمیه در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد.

در این نشست حجة الاسلام سلیمانی ضمن تقدیر از زحمات خواهران حوزه علمیه در راستای تربیت بانوان طلبه،درباره برخی مسائل مربوط به فعالیت بانوان در حوزه های علمیه و نقش خطیر و حساس آنها در عصر کنونی مواردی را متذکر شد.

مسئول حوزه علمیه خواهران با اشاره به اهم فعالیتهای انجام شده برای طلاب خواهر و برادر از جمله پروژه خانه معلم، از حضار خواست تمام سعی خود را در راستای تحقق اهداف حوزه های علمیه به کار گرفته و اخلاص و امانتداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عضو شورای حوزه علمیه استان یزد در ادامه با اعلام حمایت از فعالیتهای بانوان طلبه در راستای ترویج فرهنگی اسلام ناب محمدی مسائل مورد نظر در حوزه علمیه خواهران را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است در پایان این نشست از اساتید و مسئولان حوزه علمیه الزهرا(س) تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده