رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
  • کد خبر : ۴۴۶۸۹
  • چاپ خبر : نشست سه جانبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با نیروی انتظامی و مسئولان سایت های خبری بافق

نشست سه جانبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با نیروی انتظامی و مسئولان سایت های خبری بافق

نشست سه جانبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با نیروی انتظامی و مسئولان سایت های خبری بافق در محل اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،باهدف اطلاع رسانی دقیق و آگاهی از آسیب های فضای مجازی نشست سه جانبه ای با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران مسئول و […]

نشست سه جانبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با نیروی انتظامی و مسئولان سایت های خبری بافق در محل اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،باهدف اطلاع رسانی دقیق و آگاهی از آسیب های فضای مجازی نشست سه جانبه ای با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیران مسئول و سردبیران سایت های خبری با فرمانده نیروی انتظامی و رئیس پلیس پیشگیری در محل اداره ارشاد بافق برگزار شد.

در این نشست دکتر حسین ارجمند،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بافق گفت : انتشار اخبار دقیق و مستند در زمان مناسب می تواند فضای جامعه را با نشاط و پویا نگه دارد و مردم اخبار و آگاهی خود را با مراجعه به سایت خبری بدست آورند.

وی با بیان نکاتی پیرامون شرایط و ضوابط مجوز فعالیت  برای  سایت های خبری اظهار داشت :  خوشبختانه فضای رسانه ای در بافق بسیار پویا و پرجنب و جوش هست که امیدواریم هرچه زودتر با اخذ مجوز سایتهای خبری مسیر اطلاع رسانی آنها تکمیل و قانونمند شود.

در ادامه سرهنگ محمد کمالی،فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به همکاری متقابل این نیرو با مجموعه سایت های خبری و تحلیلی گفت : فضای رسانه ای بافق بسیار پویا و فعال هست و در این پا به پای سایت های خبری استان و حتی در مواردی پیشتاز ِآنها عمل می نماید.

کمالی اظهار داشت : سایت های خبری می بایست با در نظر داشتن برداشت های متفاوت از اخبار و سمت و سوی تحلیل های مختلف از رخدادهای اجتماعی به گونه ای اطلاع رسانی نمایند که در جهت رفع آسیب های اجتماعی و تنگناهای اقتصادی مشکلات جامعه بصورت دقیق انعکاس یابد.

وی کمبود نیرو انسانی ماهر را بعنوان عاملی در کیفیت ارائه خدمات دستگاه های اداری و انتظامی ذکر کرد و افزود :  با تمام توان و پتانسیل امنیت جامعه را بر عهده گرفته ایم و در این راه برای کسب رضایت مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

در ادامه ستوانیکم حمیدرضازمانی،رئیس پلیس اطلاعات شهرستان بافق با اشاره به مواردی از جرایم اینترنتی و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی گفت : فضای مجازی  به دلیل سهولت دسترسی آسان و وجود افراد مغرض و سودجو در انتشار اخبار و شایعات نادرست می تواند آسیب جدی به دانسته های مردم و مخصوصا جوانان وارد نماید.

وی نقش رسانه و سایت های خبری را در فضای مجازی بسیار مهم ارزیابی نمود و افزود : مدیران و مسئولان سایت های خبری قبل از انتشار  مطالب همه جوانب خبر و تحلیل های خبری را در شورای سردبیری بررسی نموده و سپس برای نشر آن اقدام نمایند.

در پایان این نشست مسئولین سایت های خبری نقطه نظرات و گلایه های خود را با فرمانده نیروی انتظامی بافق در میان گذاشتند و سوالات خود را فضای صمیمی و دوستانه مطرح نمودند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده