رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲
  • کد خبر : ۴۴۷۱۳
  • چاپ خبر : در بهمن ماه با تقدیم جوایز دانش آموزان ، شیرینی جشن بزرگ فجر دانش را تکمیل خواهیم کرد
رضافلاح مبارکه :

در بهمن ماه با تقدیم جوایز دانش آموزان ، شیرینی جشن بزرگ فجر دانش را تکمیل خواهیم کرد

رضا فلاح مبارکه،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق،در خصوص مراسم برگزار شده جشن بزرگ فجر دانش به مناسبت فرارسیدن ایام ا.. پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار برآن شدیم تا طی مراسمی از دانش آموزان، دانشجویان ممتاز و فرزندان کارکنان شرکت سنگ آهن تجلیل […]

رضا فلاح مبارکه،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق،در خصوص مراسم برگزار شده جشن بزرگ فجر دانش به مناسبت فرارسیدن ایام ا.. پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار برآن شدیم تا طی مراسمی از دانش آموزان، دانشجویان ممتاز و فرزندان کارکنان شرکت سنگ آهن تجلیل به عمل آوریم.

وی افزود: مراسم با دعوت و اجرای خواننده محبوب کشوری سالار عقیلی و کمدین استان یزد آقای صفوی زاده و نیزطه فتوحی خواننده بافقی برگزار شد. در این مراسم از 14 نفر فرزندان کارکنان شرکت که حائز رتبه سه رقمی بودند، تجلیل به  عمل آمد و به هرکدام از آنها حواله 10 میلیون ریالی وجه نقد از طرف شرکت سنگ آهن مرکزی  تقدیم شد.

فلاح با بیان اینکه شرکت سنگ آهن از فرزندان کارکنان و نیز سایر دانش آموزان حائز رتبه برتر کنکور در سطح شهرستان تجلیل به عمل می آورد،گفت: دانش آموزانی که در سطح شهرستان با تاییدیه آموزش و پرورش بافق موفق به کسب رتبه سه رقمی کنکور شوند مبلغ 10 میلیون ریال، رتبه دو رقمی 50 میلیون ریال و تک رقمی 100 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی با تاکید بر مختص نبودن این امر به فرزندان کارکنان شرکت سنگ آهن،ادامه داد: این تجلیل شرکت سنگ آهن در راستای ارتقاء سطح دانش فرزندان این سرزمین و شهرستان بافق انجام گرفته است.

 مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن خاطر نشان کرد: امسال  جایزه نقدی به 3100 نفر از فرزندان دختر و پسر  کارکنان شرکت در مقاطع مختلف تحصیلی با اهدا کارت هدیه صورت خواهد گرفت.

 فلاح در خصوص اهدا بسته فرهنگی به همراه یک عدد کیف ویژه فرزندان کارکنان سنگ آهن خبر داد و افزود: در مقطع ابتدایی برای هر نفر 2 دفترچه با طرح تصاویر دانش آموزان شهرستان بر روی جلد با نام صاحب اثر یا طراح تهیه شده است. محموله کیف ها نیز رسیده است که به محض آمدن محموله دوم از طریق پیامک به پرسنل شریف شرکت سنگ آهن اعلام می شود تا نسبت به دریافت آن اقدام کنند.تلاش می شود این امر تا قبل از22 بهمن انجام گیرد.

وی در پایان از مساعدت های مدیر عامل شرکت سنگ آهن در راستای تامین بودجه برگزاری جشن و اهدا جوایز دانش آموزان و نیز بسته فرهنگی تشکر کرد و گفت: امیدواریم فرزندان ما که آینده سازان کشور هستند با تحصیلات تکمیلی خود بتوانند برای شهرستان و کشور افتخار آفرینی کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده