رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
  • کد خبر : ۴۴۷۴۲
  • چاپ خبر : برگزاری همایش غربالگری و آموزش دیابت در بافق
شما هم امروز دعوتید؛

برگزاری همایش غربالگری و آموزش دیابت در بافق

همایش غربالگری واموزش دیابت به منظور جهت افزایش آگاهی،کنترل و راههای پیشگیری از آن امروز 9 بهمن ماه در سالن همایش آهنشهر برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق، کلینیک دیابت بیمارستان ولی عصر با همکاری روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی وشرکت نوونوردیسک پارس و باشگاه سنگ آهن اقدام به برگزاری همایش غربالگری وآموزش […]

همایش غربالگری واموزش دیابت به منظور جهت افزایش آگاهی،کنترل و راههای پیشگیری از آن امروز 9 بهمن ماه در سالن همایش آهنشهر برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق، کلینیک دیابت بیمارستان ولی عصر با همکاری روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی وشرکت نوونوردیسک پارس و باشگاه سنگ آهن اقدام به برگزاری همایش غربالگری وآموزش دیابت برای عموم مردم شهرستان می کند.

خادم زاده بافقی،مسئول کلینیک دیابت بیمارستان ولی عصر با اعلام این خبر گفت: این همایش امروز به صورت رایگان در تاریخ 9 بهمن ساعت 16 الی 18 عصر در سالن همایش اهنشهر باحضور اساتید و مسولین مربوطه جهت اموزش دیابت وعلائم ان درافراد درمراحل تشخیص دیابت برگزار می شود.

 وی افزود: امید است تمام همشهریان اعم ازبیماران دیابت،خانواده های محترم،افراد درمعرض خطر و سایر عموم جهت افزایش اگاهی درزمینه شناخت این بیماری و اشنایی باعوارض دیابت و راههای پیشگیری از ان در این جلسه حضور پیدا کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده