رفتن به بالا
  • شنبه - ۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۱
  • کد خبر : ۴۴۹۰
  • چاپ خبر : برگزاری سیزدهمین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات مردم و کارگران شهرستان بافق

برگزاری سیزدهمین جلسه کارگروه پیگیری مطالبات مردم و کارگران شهرستان بافق

به گزارش "آفتاب بافق" سیزدهمین جلسه کارگروه مطالبات مردم بافق با حضور اعضا و نماینده صندوق بازنشستگان فولاد کشور برگزار شد. دبیر کارگروه مطالبات بافق با اعلام این خبر افزود: در ابتدای جلسه حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق به عنوان رئیس این کارگروه ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه، از تشکیل این نشست اظهار خرسندی کرد. دخیل […]

به گزارش "آفتاب بافق"

سیزدهمین جلسه کارگروه مطالبات مردم بافق با حضور اعضا و نماینده صندوق بازنشستگان فولاد کشور برگزار شد.

دبیر کارگروه مطالبات بافق با اعلام این خبر افزود: در ابتدای جلسه حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق به عنوان رئیس این کارگروه ضمن خوشامدگویی به حاضرین در جلسه، از تشکیل این نشست اظهار خرسندی کرد.

دخیل عباس زارعزاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه تاکنون قول های زیادی در گذشته داده شده و صورتجلسات به شکل دروغ مکتوب باقی مانده است، خواستار همدلی و همراهی برای اجرای تمام بندهای صورتجلسه ۹۳/۶/۹ شد.

در ادامه این جلسه سید مهدی طلائی مقدم فرماندار بافق گفت :بنده کار گروه را به عنوان بازوی اجرایی خود میدانم و امیدوارم با همصدایی بتوانیم حقوق از دست رفته بافق را باز ستانیم.

حسن امیرزاده دبیر این کارگروه مردمی سخنان نجفی عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگان فولاد درباره آمادگی این صندوق برای اختصاص ۱۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به شهرستان برای جبران عقب ماندگی ها را از دیگر مطالب مطرح شده در این جلسه عنوان کرد

وی افزود:محمد رضا صباغیان نماینده کارگران نیز در این جلسه ضمن بیان اینکه فعالیت این کارگروه خواسته مردم و کارگران است تأکید کرد: صورتجلسه ۹۳/۶/۹ نتیجه خواسته های همگان بوده و توسط مسئولین ارشد استان و شهرستان تصویب شده است و خواستار پیگیری و اجرای دقیق بند های آن شد.

صباغیان در رابطه با گزارش هر دو ماه یکبار از پی گیری های انجام شده برای پیشرفت کار دقیق در مورد ایجاد چرخه فولاد و طرح های جوار معدنی ،اختصاص  ۱۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی به شهرستان و وضعیت  نهایی ۲۸/۵ درصد سهام شرکت، خواستار ارائه گزارش میزان پیشرفت این موارد بصورت نمودار از تاریخ ۸/۱۹ تا ۱۰/۱۹ به مردم و کارگران شد.

امیر زاده ادامه داد: در این جلسه نتیجه اقدامات انجام شده در رابطه با ۱۶ بند ابلاغیه وزیر تعاون، رفاه، کار و امور اجتماعی به صورت جداگانه قرائت و توسط محمد جواد عسگری مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق توضیحات درصد پیشرفت کار در رابطه با هر بند ارائه شد.

حسن امیرزاده در پایان گفت: در این جلسه مقرر شد جلسات کارگروه با تعیین دستور کار قبلی ،هر دوهفته یک بار در روزهای پنجشنبه برگزار و پیشرفت کار مربوط به ابلاغیه ۱۶ بندی وزیر در جلسه آینده به صورت فایلی از نمودار، جدول، درصد پیشرفت، گزارش داده شود.

 

منبع: بافق پویا

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده