رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
  • کد خبر : ۴۴۹۲۸
  • چاپ خبر : دیدار با امام جمعه بافق به مناسبت آغاز دهه فجر
گزارش تصویری:

دیدار با امام جمعه بافق به مناسبت آغاز دهه فجر

جمعی از مسئولین شهرستان بافق صبح امروز به مناسبت 12 بهمن و آغاز ایام الله دهه فجر با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق،همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی،فرماندار و جمعی از روسای ادارات،نهادهای نظامی و انتظامی،بخشدار،شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر وشهرستان،صبح امروز با حضور در […]

جمعی از مسئولین شهرستان بافق صبح امروز به مناسبت 12 بهمن و آغاز ایام الله دهه فجر با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق،همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی،فرماندار و جمعی از روسای ادارات،نهادهای نظامی و انتظامی،بخشدار،شهردار و ریاست شورای اسلامی شهر وشهرستان،صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه بافق با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق نمودند.

در ابتدا  زاده رحمانی،فرماندار بافق با اهدای گل به امام جمعه شهرستان از حمایت ها و زحمات وی در پیشبرد اهداف شهر قدردانی کرد و در ادامه گزارشی از برنامه ها و افتتاح پروژه های متعدد به مناسبت ایام ا… دهه فجر ارائه نمود.

سپس حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای انقلاب،گفت:گزارش ها حاکی از اقدامات خوب انجام گرفته در بافق است.متاسفانه کشور از وضعیت اقتصادی مساعدی برخوردار نیست و تنها مقوله وحدت است که کمک به این شرایط می کند.وحدت نا ملایمتی ها را از بین می برد و وظیفه مسئولان این است که در برخورد با ارباب رجوع به نحوه شایسته رفتار کنند.

وی با بیان اینکه اگر وحدت و انسجام متزلزل شود در پیشبرد اقدامات شهر دچار مشکل خواهیم شد،افزود: برای توسعه  شهر و حضور سرمایه گذار، نیاز به وحدت و آرامش دورن شهری است.

عکس : محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده