رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
  • کد خبر : ۴۴۹۴۵
  • چاپ خبر : تشکر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق از تحریریه آفتاب

تشکر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق از تحریریه آفتاب

حجة الاسلام علی روحانی از تلاش و زحمات تحریریه آفتاب بافق برای درج بروز اخبار شهر تشکر نمود. به گزارش آفتاب بافق، طی جلسه ای با حضور کلیه مسئولان شهرستان بافق در دفتر امام جمعه به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب،حجة الاسلام روحانی،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق در سخنانی کوتاه از تلاش و […]

حجة الاسلام علی روحانی از تلاش و زحمات تحریریه آفتاب بافق برای درج بروز اخبار شهر تشکر نمود.

به گزارش آفتاب بافق، طی جلسه ای با حضور کلیه مسئولان شهرستان بافق در دفتر امام جمعه به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب،حجة الاسلام روحانی،رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بافق در سخنانی کوتاه از تلاش و زحمات مسئولین تحریریه آفتاب بافق برای درج به روز و پوشش خوب اخبار شهرستان تشکر نمود.

وی افزود: برای اولین بار در بافق همزمان با آغاز ایام فاطمیه حرکتی خودجوش به نام قافله عزا و تجمع بزرگ فاطمیون در شهر انجام گرفت که تنها سایت آفتاب بافق چون همیشه فعالانه با پوشش و درج به روز اخبار در این زمینه درخشید. بر خود لازم می دانم از تلاش تمامی این عزیزان تشکر نمایم.

 و آفتاب بافق نیز خدا را شاکر است که چنین عنایتی به ان شده تا درسرزمینی که هماره مهد صاحب نظران و فرهیختگان است و قلم زدن رسالتی مقدس و بسی دشوار محسوب می گردد،در مسیری گام بگذارد تا به سهم خود هر چند ناچیز، در دستیابی به این افق روشن سهیم باشد.

خالصانه از همراهی تمام دوستان و عزیزانی که پس از انتشار اخبار نظرات و پیشنهادات مفیدی خود را به ما ابلاغ نمودند و سبب موفقیت های روز افزون ما شدند،تشکر می نماییم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده