رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱
  • کد خبر : ۴۵۱۳
  • چاپ خبر : شهرستان بافق میزبان مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کشور

شهرستان بافق میزبان مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کشور

دبیر هیئت شمشیربازی استان یزد از برگزاری مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ رده بندی باشگاه های کشور به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق خبر داد به گزارش آفتاب بافق محمدحسن صدیقی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام این خبر گفت: مسابقات ششمیربازی جایزه بزرگ کشور در […]

دبیر هیئت شمشیربازی استان یزد از برگزاری مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ رده بندی باشگاه های کشور به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق خبر داد

به گزارش آفتاب بافق محمدحسن صدیقی در گفتگو با پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام این خبر گفت: مسابقات ششمیربازی جایزه بزرگ کشور در اسلحه سابر روز جمعه 12 دی ماه با همت و حمایت های باشگاه سنگ آهن بافق در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مسابقات که حکم رده بندی باشگاه های کشور را نیز دارد، به صورت انفرادی برگزار و امتیازات سه نفر اول به جمع امتیازات باشگاه ها اضافه خواهد شد.

دبیر هیئت شمشیربازی استان یزد اظهار داشت: به نفرات اول تا شانزدهم این رقابت ها بالغ بر 40 میلیون ریال جوایز نقدی اهدا می شود.

صدیقی تصریح کرد: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان برگزار و همه ملی پوشان این اسلحه در آن حضور دارند و سعی کردیم  تمام تمهیدات برای بهتر برگزار شدن این رقابتها انجام دهیم.

IMG_2536

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده