رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
  • کد خبر : ۴۵۱۴۵
  • چاپ خبر : ترویج ارزش های اسلامی یکی از مهمترین ارکان نهضت امام (ره) بود
سرهنگ باقیان:

ترویج ارزش های اسلامی یکی از مهمترین ارکان نهضت امام (ره) بود

دبیر قرارگاه گفتمان سازی و روشنگری سپاه الغدیر یزد در گردهمایی حلقه های صالحین شرکت سنگ آهن بافق،ترویج ارزش های اسلامی را یکی از مهمترین ارکان نهضت امام راحل بیان کرد و گفت: امام با تغییر ارزش های آن زمان توانست در ارزش های دهه 50 و 60 جامعه تغییر ایجاد کند و این امور […]

دبیر قرارگاه گفتمان سازی و روشنگری سپاه الغدیر یزد در گردهمایی حلقه های صالحین شرکت سنگ آهن بافق،ترویج ارزش های اسلامی را یکی از مهمترین ارکان نهضت امام راحل بیان کرد و گفت: امام با تغییر ارزش های آن زمان توانست در ارزش های دهه 50 و 60 جامعه تغییر ایجاد کند و این امور را ما در مناسبت های مختلف در جامعه می بینیم.

به گزارش آفتاب بافق؛ گردهمایی حلقه های صالحین شرکت سنگ آهن بافق امشب با حضور کلیه بسیجیان و سرهنگ باقیان، دبیر قرارگاه گفتمان سازی و روشنگری فرهنگی-اجتماعی سپاه الغدیر استان یزد،جانشین فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه ناحیه، مدیر روابط عمومی، فرمانده بسیج کارگری و حجة الاسلام واعظی در مسبجد فاطمیه آهنشهر برگزار شد.

باقیان در ابتدا سخنان خود پیرامون ایام فاطمیه و ویژگی های حضرت زهرا(س) بانوی بزرگ اسلام مطالبی را بیان نمود.
وی در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره امام راحل(ره) و تمامی شهدا به مقایسه انقلاب اسلامی با دیگر نهضت ها در جهان پرداخت و گفت: رمز دوام و ماندگار انقلاب اسلامی،پايه گذاری آن بر مبناي آموزش های اسلام، اين دين جامع نگر و جهان شمول است و نیز وحدت بین آحاد مردم در کشور است.

دبیر قرارگاه گفتمان سازی و روشنگری سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به عوامل ماندگاری انقلاب اسلامی، افزود: رهبری‌های حکیمانه امام(ره) در زمان انقلاب و سپس مقام معظم رهبری موجب صلابت انقلاب است. از سوی دیگر اعتقاد مردم به ارزش‌های دینی و پایبندی آن ها به نظام همچون گذشته تغییری نکرده و در حد بسیار مطلوبی قرار دارد.

وی انقلاب اسلامی را مهمترین و حیرت انگیزترین رویداد قرن گذشته در جهان دانست و بیان داشت: این رویداد بزرگ قرن توانست از یک سو یکی از ظالم ترین رژیم‌های وابسته به استکبار را ریشه کن کند و از سوی دیگر معادلات راهبردی حاکم بر نظام بین الملل را تحت تاثیر قرار دهد. این انقلاب توانست قدرت‌های استکباری را به چالش بکشاند.

باقیان ترویج ارزش های اسلامی را یکی از مهمترین ارکان نهضت امام راحل بیان کرد و گفت: امام با تغییر ارزش های آن زمان توانست در ارزش های دهه 50 و 60 جامعه تغییر ایجاد کند و این امور را ما در مناسبت های مختلف در جامعه می بینیم.

دبیر قرارگاه گفتمان سازی و روشنگری سپاه الغدیر استان یزد در پایان سخنان خود تصریح کرد: به لطف پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروزه کشور ایران مستقل است والگویی برای سایر کشورهای منطقه هستیم، کشورهای منطقه با الگوگیری از کشور ما در حال استقلال هستند به طوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما در دهه 50 آمریکا را از داخل کشور و در دهه 90 از منطقه خارج کردیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده