رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
  • کد خبر : ۴۵۱۶
  • چاپ خبر : برگزاری مراسم روضه خوانی موقوفه ام کلثوم در بافق

برگزاری مراسم روضه خوانی موقوفه ام کلثوم در بافق

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق از برگزاری مراسم روضه خوانی موقوفه ام کلثوم در بافق خبر داد. حجت السلام " محمد علی کارگران" رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود : در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش ، مراسم […]

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق از برگزاری مراسم روضه خوانی موقوفه ام کلثوم در بافق خبر داد.

حجت السلام " محمد علی کارگران" رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود : در راستای اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش ، مراسم روضه خوانی از در آمد موقوفه ام کلثوم در بافق برگزار می شود.

وی گفت: اجرای امینانه نیات واقفان مهمترین وظیفه سازمان اوقاف و امور خیریه است که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافق در این زمینه اقدام می نماید.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق اشاره نمود : واقف موقوفه ام کلثوم مرحومه خانم  ام کلثوم بنت می باشد که این موقوفه شامل زمین کشاورزی می باشد و در راستای ترویج فرهنگ عاشورای حسینی و برگزاری مجلس عزاداری ابا عبدا.. الحسین وقف گردیده است.

حجت السلام کارگران افزود: از محل در آمد این موقوفه روضه خوانی بمدت 5 شب از جمعه 5 دیماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در حسینیه امامزاده عبدالله (ع) بافق برگزار می گردد.

۲۰۱۴۱۲۲۶_۱۷۳۸۴۵ ۲۰۱۴۱۲۲۶_۱۷۳۹۴۶ ۲۰۱۴۱۲۲۶_۱۷۴۱۰۸

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده