رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
  • کد خبر : ۴۵۱۶۲
  • چاپ خبر : همایش پیاده روی پدران و پسران در مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی بافق

همایش پیاده روی پدران و پسران در مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی بافق

به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و به منظور برقراری ارتباط بیشتر والدین با فرزندان، همایش پیاده روی پدران و پسران در مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و به منظور برقراری ارتباط بیشتر والدین با فرزندان، همایش پیاده روی پدران و پسران […]

به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و به منظور برقراری ارتباط بیشتر والدین با فرزندان، همایش پیاده روی پدران و پسران در مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر و به منظور برقراری ارتباط بیشتر والدین با فرزندان، همایش پیاده روی پدران و پسران در مدرسه سما دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد.

صدیقه عبداللهی، مدیر مدرسه سما گفت: با توجه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر و با عنایت به ضرورت برقراری ارتباط مستمر و تنگاتنگ بین والدین و فرزندان، تصمیم گرفته شد تا همایش پیاده روی با حضور پدران دانش آموز مدرسه غیرانتفاعی پسرانه  سما  برگزار کنیم.

وی افزود: در ابتدا این همایش دانش آموزان و پدران آنان پس از حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد با نثار گل و فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و سپس مسیر مدرسه سما تا دانشگاه را پیاده روی کردند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده