رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸
  • کد خبر : ۴۵۱۶۷
  • چاپ خبر : تمدید ثبت نام دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 دانشگاه آزاد بافق

تمدید ثبت نام دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیمسال دوم 97-96 دانشگاه آزاد بافق

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپيوسته نیمسال دوم 97-96 تا ساعت 24 روز پنج شنبه 26 بهمن ماه تمدید شد. به گزارش آفتاب بافق،کلیه متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپيوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org […]

ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپيوسته نیمسال دوم 97-96 تا ساعت 24 روز پنج شنبه 26 بهمن ماه تمدید شد.

به گزارش آفتاب بافق،کلیه متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپيوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در 20رشته/محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و در یک رشته و 20 محل دانشگاهی در مقطع کاردانی پیوسته اقدام نمایند.

شايان ذكر است دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای،کاردانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم 4 ساله نظام قدیم، در هر رشته ای ازکاردانی پیوسته امکان ثبت نام دارند.

متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده