رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
  • کد خبر : ۴۵۲۲۲
  • چاپ خبر : شرط مداخله مفید در بحران ها،همکاری مراجعین و دستگا های مرتبط است
رئیس بهزیستی بافق:

شرط مداخله مفید در بحران ها،همکاری مراجعین و دستگا های مرتبط است

جلسه کمیته بررسی پرونده های بحران مرکز اورژانس(123) بافق با حضور رئیس بهزیستی،مشاورین و کارشناسان در محل مرکز با محوریت بررسی پرونده های حاد بحرانی تشکیل شد. به گزارش آفتاب بافق،جلسه کمیته بررسی پرونده های بحران مرکز اورژانس(123) بافق با حضور رئیس بهزیستی،مشاورین و کارشناسان در محل مرکز با محوریت بررسی پرونده های حاد بحرانی […]

جلسه کمیته بررسی پرونده های بحران مرکز اورژانس(123) بافق با حضور رئیس بهزیستی،مشاورین و کارشناسان در محل مرکز با محوریت بررسی پرونده های حاد بحرانی تشکیل شد.

به گزارش آفتاب بافق،جلسه کمیته بررسی پرونده های بحران مرکز اورژانس(123) بافق با حضور رئیس بهزیستی،مشاورین و کارشناسان در محل مرکز با محوریت بررسی پرونده های حاد بحرانی تشکیل شد.

محسن خوشگذران رئیس بهزیستی بافق گفت: مداخله به موقع در بحران های فردی و خانوادگی اعم از کودک آزاری،همسر آزاری،خودکشی،فرزندان خیابانی و از این قبیل می تواند مانع ایجاد آسیب های گسترده اجتماعی گردد.

وی عنوان کرد: شرط مداخله مفید،همکاری مراجعین و دستگا های مرتبط است.

در ادامه ریحانه کارگران،مسئول مرکز گفت: در سال 95 تعداد64 پرونده بحرانی داشته ایم ولی متاسفانه در سال 96 تا نیمه بهمن،تعداد 128 پرونده در واحد مداخله در بحران ثبت شده است و این حاکی از افزایش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان دارد.

وی اظهار داشت: بیشترین موارد ارجاع شده مربوط به افراد غیر بومی است که بنا به شرایط معیشتی به شهرستان بافق مهاجرت کرده اند.

کارگران ادامه داد: 70درصد پرونده های بحران به دلیل همکاری نکردن و نبود اطلاعات کافی مراجعین،در پیگیری ها نافرجام می ماند و این نتیجه ندادن می تواند مسبب آسیب های دیگری از سوی افراد در معرض آسیب باشد.

با توجه به تبادل نظر بین اعضاء،تشکیل جلسه چهارجانبه فرمانداری،دادگستری،ثبت اسناد و بهزیستی با موضوع ساماندهی و ثبت اطلاعات مهاجرین و همچنین تقدیر از مراجعین پیگیر در بحث بحران مورد تاکید قرار گرفت.

لازم به ذکر است اطلاع رسانی به موقع موارد بحرانی توسط شهروندان به مرکز اورژانس اجتماعی(123) گام موثری در مداخله هدفمند خواهد بود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده