رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷
  • کد خبر : ۴۵۲۸
  • چاپ خبر : ديدار رئيس پارك علم و فناوري يزد با فرماندار بافق

ديدار رئيس پارك علم و فناوري يزد با فرماندار بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، رئيس پارك علم و فناوري يزد در معيت مدیر کل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداري و هيئت رئيسه پارك علم و فناوري يزد با فرماندار بافق ديدار و در خصوص مسائل مربوط به مركز رشد بافق گفتگو كردند. "داريوش پورسراجيان" در اين ديدار از مركز رشد بافق […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، رئيس پارك علم و فناوري يزد در معيت مدیر کل فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداري و هيئت رئيسه پارك علم و فناوري يزد با فرماندار بافق ديدار و در خصوص مسائل مربوط به مركز رشد بافق گفتگو كردند.

"داريوش پورسراجيان" در اين ديدار از مركز رشد بافق به عنوان اولين مراكز شهرستاني استان كه راه اندازي شده ياد كرد و گفت: اين مركز به همت مسئولان شهرستان 5 سال گذشته به بهره برداري رسيده كه شركت هاي متعددي در اين مركز مشغول به فعاليت هستند .

رئيس پارك علم و فناوري يزد بافق را شهرستاني با پتانسيل بالا براي فعاليتها و فناوريهاي حوزه معدن و معدن‌كاري دانست و ابراز اميدواري كرد با همكاري همه مسئولان اين شهر از اين پتانسيل به نحو شايسته بهره‌برداري شود.

وي با اشاره به طرح ارزيابي و پايش مراكز رشد شهرستان هاي استان گفت: پارك علم و فناوري يزد در حال ساماندهي شركت هاي موجود در مراكز رشد مي باشد كه اميدواريم شهرستان بافق با پتانسيل و ظرفيتهاي خوبي كه دارد نمونه خوبي از مراكز رشد شهرستاني در اين طرح باشد.

پورسراجيان از جذب مجدد شركتهايي كه دوران فعاليت آنان در اين مركز به اتمام رسيده خبر داد و افزود: براي جذب مخاطبين و شركتهاي دانش بنيان در صدد اجراي فراخوان و اطلاع رساني در مجموعه شهرستان هستيم.

فرمانداري بافق نيز ضمن ابراز خرسندي از فعاليتهاي صورت گرفته در راستاي راه‌اندازي اين مركز در سالهاي گذشته ابراز اميدواري كرد اين مركز به نحو شايسته احياء گردد.

سید مهدی طلایی مقدم همچنين افزود: فرمانداري آماده هرگونه همكاري براي احياء اين مركز بوده و از تصويب بودجه و ساختمان براي اين مركز خبر داد.

IMG_2101 IMG_2102 IMG_2109

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده