رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷
  • کد خبر : ۴۵۲۹۰
  • چاپ خبر : برگزاري مسابقات تنيس آدينه آقايان در زمين پارك تفریحی آهنشهر

برگزاري مسابقات تنيس آدينه آقايان در زمين پارك تفریحی آهنشهر

 مسابقات تنيس آدينه آقايان در زمين پارك تفریحی آهنشهر هر آدینه برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق،با توجه به گسترش روزافزون ورزش مفرح تنيس در ميان علاقه مندان در شهرستان و برگزاري دوره هاي تخصصي آموزشي تنيس با حضور مربيان رسمي فدراسيون تنيس كشور، از كليه علاقه مندان به اين ورزش دعوت مي گردد […]

 مسابقات تنيس آدينه آقايان در زمين پارك تفریحی آهنشهر هر آدینه برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق،با توجه به گسترش روزافزون ورزش مفرح تنيس در ميان علاقه مندان در شهرستان و برگزاري دوره هاي تخصصي آموزشي تنيس با حضور مربيان رسمي فدراسيون تنيس كشور، از كليه علاقه مندان به اين ورزش دعوت مي گردد هر هفته جمعه ها در فضايي با نشاط در زمين تنيس پارك تفريحي آهنشهر حضور به هم رسانند و در مسابقات آدينه حضور يابند.

اين مسابقات با هدف ارتقاي سطح كيفي تنيس شهرستان به صورت آزاد برگزار مي شود.اميد است با تداوم اين مسابقات در آدینه هر هفته، شاهد پويايي اين رشته پر طرفدار ورزشي و ارتقاي سطح كيفي بازیکنان تنیس،جذب علاقه مندان و استعداديابي در كليه رده هاي سني باشيم.

لازم به ذكر است اين مسابقات به صورت انفرادي و دوبل (دو نفره) با اهدا جايزه به نفر يا تيم اول و بر اساس قوانين فدراسيون تنيس برگزار مي گردد و راكت و توپ نیز به صورت رايگان در اختيار علاقه مندان قرار مي گيرد.

حضور كليه علاقه مندان به اين ورزش در طبيعت زيباي پارك آهنشهر در فضايي دل انگيز را مغنتم شمرده و  آمادگي ايجاد شرايط مطلوب براي يك بازي مفرح و شاد را به دور از دغدغه ايجاد كرده ايم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده