رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸
  • کد خبر : ۴۵۳۱۵
  • چاپ خبر : برگزاری جشن پیروزی انقلاب در زورخانه قمربنی هاشم(ع) مبارکه +تصاویر

برگزاری جشن پیروزی انقلاب در زورخانه قمربنی هاشم(ع) مبارکه +تصاویر

همزمان با ایام الله دهه فجر،مراسم جشنی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق در زورخانه قمربنی هاشم(ع) روستای مبارکه برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم جشن پیروزی انقلاب با حضور رئیس اداره ورزش وجوانان بافق،بخشدار بخش مرکزی،اعضای شورا،دهیارمبارکه و جمعی از پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه ای شهرستان […]

همزمان با ایام الله دهه فجر،مراسم جشنی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بافق در زورخانه قمربنی هاشم(ع) روستای مبارکه برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم جشن پیروزی انقلاب با حضور رئیس اداره ورزش وجوانان بافق،بخشدار بخش مرکزی،اعضای شورا،دهیارمبارکه و جمعی از پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه ای شهرستان در زورخانه قمربنی هاشم روستای مبارکه برگزار گردید.

دراین مراسم  قانعی از پیشکسوتان این ورزش باستانی گفت: باید روز به روز شاهد اشاعه فرهنگ پهلوانی که برگرفته از منش امام علی(ع) است در بین آحاد جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه در ورزشی که با نام علی(ع) شروع می شود ورزشکاران را در مسیر ادب و جوانمردی قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: اگر تأثیرات اخلاقی، ارزشی و تربیتی ورزش باستانی در جامعه به ویژه در نسل جوان نهادینه گردد تهاجمات فرهنگی ریشه کن خواهد شد.

 قانعی خاطر نشان کرد: زورخانه محل تکامل انسان است در زورخانه انسانیت و اخلاق و بزرگ مردی ملاک است و داشتن عضلات ورزیده زیاد به چشم نمی آید و در اولین قدم حضور باید سر فرود آید و با فروتنی وارد زورخانه شویم و این اولین درس مکتب پهلوانی است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده