رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
  • کد خبر : ۴۵۳۷۱
  • چاپ خبر : بافق امروز قابل مقایسه با بافق قبل از انقلاب نیست
فرماندار بافق :

بافق امروز قابل مقایسه با بافق قبل از انقلاب نیست

زاده رحمانی فرماندار بافق در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: پیشرفت های گسترده که در تمامی نقاط کشور بعد از انقلاب صورت پذیرفته است از جمله در شهرستان بافق، قابل مقایسه با چهل سال قبل نیست. به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بافق با حضور فرماندار و جمعی از اعضای […]

زاده رحمانی فرماندار بافق در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: پیشرفت های گسترده که در تمامی نقاط کشور بعد از انقلاب صورت پذیرفته است از جمله در شهرستان بافق، قابل مقایسه با چهل سال قبل نیست.

به گزارش آفتاب بافق؛ جلسه ستاد دهه فجر شهرستان بافق با حضور فرماندار و جمعی از اعضای این ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری با هدف برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست با اشاره به موقعیت سیاسی کشور در این برهه از زمان اظهار داشت: با توجه به اقدامات خصمانه دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی می طلبد که مردم با حضور پرشور و باشکوه بار دیگر خشم و انزجارخود را از سیاست های استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

محمد زاده رحمانی افزود: خوشبختانه مردم ما از بدو انقلاب تاکنون در تمامی زمینه ها حضور خود را به صورت حداکثری نشان داده اند و ثابت کردند پای آرمان های این نظام ایستاده اند.

وی با تاکید بر فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری مردم از سوی مسئولان تصریح کرد: همه دست اندرکاران باید زمینه حضور و مشارکت مردم در این برنامه را تسهیل نمایند و تلاش شود راهپیمایی امسال شهرستان، باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار شود.

زاده رحمانی همچنین به برخی از اقدامات و توطئه های دشمنان انقلاب در کم رنگ نمودند خدمات بی شائبه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: پیشرفت های گسترده که در تمامی نقاط کشور بعد از انقلاب صورت پذیرفته است از جمله درشهرستان بافق، قابل مقایسه با چهل سال قبل نیست.

وی در پایان تاکید کرد: وظیفه ما مسئولان این است که با خدمت و فعالیت صادقانه باعث شويم مردم طعم شیرین خدمت رسانی را بچشند و اقدامات در زمینه رفاه و سازندگی کشور را به چشم ببينند.

گفتنی است در ابتدای این جلسه “سید علی رضا سلیمانی” مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق نیز خواستار تعامل و همکاری تمامی نهاد های شهرستان در فراهم آوردن امکانات جهت برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.

در ادامه این جلسه حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون برگزاری باشکوه این مراسم در شهرستان بافق پرداختند و مقرر شد که راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ساعت 10 صبح روز یکشنبه از مقابل بسیج آغاز و تا مسجد جامع شهر بافق ادامه یابد.

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده