رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
  • کد خبر : ۴۵۳۹۹
  • چاپ خبر : برگزاری جلسه یادمان 69 شهید کارگر بافق در دفتر امام جمعه +تصاویر

برگزاری جلسه یادمان 69 شهید کارگر بافق در دفتر امام جمعه +تصاویر

جلسه برگزاری یادمان 69 شهید کارگر شهرستان بافق امشب با حضور مسئولان مربوطه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، جلسه برگزاری یادمان 69 شهید کارگر شهرستان بافق امشب با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول بسیج کارگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی […]

جلسه برگزاری یادمان 69 شهید کارگر شهرستان بافق امشب با حضور مسئولان مربوطه در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، جلسه برگزاری یادمان 69 شهید کارگر شهرستان بافق امشب با حضور فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مسئول بسیج کارگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در ابتدا رضایی پور،فرمانده بسیج کارگری ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب گفت: 69 شهید کارگر از طریق پرونده های آنان شناسایی نموده ایم.

وی افزود: امیدواریم با تلاش بسیج کارگری،بنیاد شهید و مسئولان مرتبط بتوانیم با برگزاری این مراسم گامی موثر در جهت ترویج و توسعه فرهنگ شهادت و ایثار و ابلاغ پیام این شهیدان والا مقام در دفاع و حفظ ارزش های انقلاب و نظام داشته باشیم.

امام جمعه بافق نیز در سخنانی کوتاه خواستارحضور اقشار مختلف مردم و خانواده های شهید در مراسم شد و از مسئولین برگزاری این مراسم خواست برای برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم تلاش کنند.

سپس سرهنگ صادقی، فرمانده سپاه ناحیه بافق ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم،تلاش می شود تا با همکاری مسئولان مربوطه برنامه ریزی برای برگزاری مراسمی در شأن این 69 شهید کارگر داشته باشیم.

وی با اشاره به در پیش رو بودن 22 بهمن،سالروز پیروزی انقلاب افزود: امیدواریم امسال نیز راهپیمایی 22 بهمن با شکوه هر چه بیشتر و با حضور پررنگ آحاد مردم بافق برگزار گردد.

در پایان نیز فرماندار بافق آمادگی فرمانداری را برای برگزاری هر چه با شکوه تر راهپیمایی 22 بهمن و یادمان 69 شهید کارگر شهرستان اعلام نمود.

لازم بذکر است،یادمان 69 شهید کارگر در تاریخ 26 بهمن ماه با همکاری بسیج کارگری و پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع فلات مرکزی و  با سخنرانی سردار جمیری، فرمانده سپاه الغدیر یزد انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده