رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
  • کد خبر : ۴۵۴۴
  • چاپ خبر : نشست توجيهي عضويت درشركت تعاوني توسعه و عمران بافق

نشست توجيهي عضويت درشركت تعاوني توسعه و عمران بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ جلسه توجيهي و تشريحي در رابطه با عضويت نهاد ها و شركت هاي خصوصي در شركت تعاوني توسعه وعمران  آفتاب و آهن بافق با حضور معاون فرماندار و جمعي از مديران و نمايندگان شركت هاي خصوصي در اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي اين شهرستان برگزار شد. معاون فرماندار […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ جلسه توجيهي و تشريحي در رابطه با عضويت نهاد ها و شركت هاي خصوصي در شركت تعاوني توسعه وعمران  آفتاب و آهن بافق با حضور معاون فرماندار و جمعي از مديران و نمايندگان شركت هاي خصوصي در اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي اين شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار بافق در اين نشست ضمن بيان اهميت و ويژگي هاي تعاوني توسعه وعمران شهرستان ابراز داشت: شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی شرکت هایی هستند که حداقل ۰٫۵ درصد از مردم شهرستان طبق آخرین سرشماری نفوس عضو و سهامدار این شرکت ها مي باشند كه مي تواند در راستاي پيشرفت هاي عمراني و آباداني شهرستان گام هاي موثري بردارد.

"محمد علي طالعي " در ادامه با اشاره به اقدامات انجام گرفته در رابطه با آشنايي مردم با اين شركت تعاوني بيان داشت: حضور در بيش از 11 مسجد و حسينيه در سطح شهرستان و جلسات متعدد با مديران و معلمان شهرستان در راستاي شناساندان اهداف و خصوصيات شركت تعاوني توسعه و عمران بافق از جمله اقدامات صورت گرفته مي باشد.

وي در ادامه گفت : با توجه به دستورالعمل تشکیل تعاونی، در هر شهرستان امکان تشکیل  یک شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستانی وجود دارد  که کلیه افراد حقیقی متولد یا ساکن یا شاغل در شهرستان می توانند عضو آن گردند.

در پايان حاضرين به بحث وتبادل نظر پيرامون نحوه عضويت اشخاص حقيقي و حقوقي در شركت تعاوني توسعه وعمران آفتاب و آهن بافق پرداختند.

 

IMG_2550 IMG_2555

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده