رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
  • کد خبر : ۴۵۴۴۳
  • چاپ خبر : یادواره شهدای دانش آموز در دبیرستان ادب برگزارشد
گزارش تصویری:

یادواره شهدای دانش آموز در دبیرستان ادب برگزارشد

همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،مراسم یادمان شهدای دانش آموز صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین در دبیرستان ادب آهنشهر برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب،مراسم یادواره شهدای دانش آموز صبح امروز با حضور رئیس آموزش و پرورش بافق،فرمانده انتظامی،مدیر روابط عمومی سنگ آهن،حجة الاسلام تفکری و […]

همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،مراسم یادمان شهدای دانش آموز صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین در دبیرستان ادب آهنشهر برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب،مراسم یادواره شهدای دانش آموز صبح امروز با حضور رئیس آموزش و پرورش بافق،فرمانده انتظامی،مدیر روابط عمومی سنگ آهن،حجة الاسلام تفکری و جمعی دیگر از مسئولان در دبیرستان ادب  آهنشهر برگزار شد.

این مراسم ابتدا با قرائت آیاتی از کلام الله مجید،پخش سرود ملی و خیر مقدم مدیر آموزشگاه ادب همراه بود.

سپس رنجبر،رئیس آموزش و پرورش شهرستان بافق با تاکید بر ضرورت برگزاری یادمان شهدا به بیان خاطره از شهید حبیبیان پرداخت و گفت: برگزاری یادمان شهدا باید با هدف آشنایی دانش آموزان نسل امروزی با فرهنگ و سیره شهدا در نقاط مختلف سطح شهرستان باشد.

وی افزود: شهدای دانش آموز دوران دفاع مقدس در تمامی عرصه ها برای همه اقشار جامعه بویژه دانش آموزان الگو هستند.

در ادامه اجرای گروه سرود توسط دانش آموزان مدرسه انقلاب و قرائت مقاله توسط فرزندان شهید حبیبان و قنبری زاده انجام گرفت.

در پایان نیز حجه الاسلام تفکری در سخنانی کوتاه با تاکید بر ضرورت استمرار راه شهدای دانش آموز گفت : پیام شهدا این است که در راه دفاع از ارزش ها ، دین ، انقلاب از هیچ گونه تلاشی کوتاهی نکنیم که این رمز جاودانگی شهداست.

وی افزود: تداوم راه شهدا امروز رسالت شما دانش آموزان است و بدانید هرگز آرمان های شهدا از اهداف انقلاب و مردم جدا نخواهد شد.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده