رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
  • کد خبر : ۴۵۴۶۹
  • چاپ خبر : دیدار جمعی از مسئولین بافق با خانواده شهدای بهمن ماه +تصاویر
به مناسبت دهه فجر:

دیدار جمعی از مسئولین بافق با خانواده شهدای بهمن ماه +تصاویر

همزمان با ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از مسئولین شهرستان بافق با خانواده شهدای بهمن ماه دیدار کردند. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس،جمعی از مسئولان ادارات و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق با حضور در منازل […]

همزمان با ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی جمعی از مسئولین شهرستان بافق با خانواده شهدای بهمن ماه دیدار کردند.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس،جمعی از مسئولان ادارات و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافق با حضور در منازل خانواده های معظم شهدای بهمن ماه، از ایثار،صبر و فداکاری آنان تجلیل بعمل آوردند.

دهقانزاده،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق با بیان اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا کاری ارزشمند و عبادت است،گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر بر آن شدیم با همراهی جمعی از مسئولین ادارات شهرستان بافق،طی 6 گروه از 24 خانواده شهید که در بهمن ماه به شهادت رسیده اند،دیدار و از مقام والای این عزیزان تجلیل بعمل آوریم.

وی افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا است و این عبادت را وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی خود می دانیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق تجلیل از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و خاطر نشان کرد: اینگونه مراسم و مناسبت‌ها بهانه‌ای برای تجدید پیمان با آرمانه‌ای امام و انقلاب هست.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده