رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۴
  • کد خبر : ۴۵۵۰۱
  • چاپ خبر : رمز پیروزی انقلاب اسلامی الگوگیری از اهل بیت(ع) و سیره فاطمی است
حجة الاسلام و المسلمین ماندگاری:

رمز پیروزی انقلاب اسلامی الگوگیری از اهل بیت(ع) و سیره فاطمی است

حجة الاسلام و المسلمین ماندگاری در همایش فجر فاطمی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب الگوگیری از اهل بیت(ع)،معرفت،اطاعت و بصیرت است، افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، تأسی و بهره گیری از سیره حضرت زهرا (س) بود. به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فاطمیه،روابط عمومی، پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ […]

حجة الاسلام و المسلمین ماندگاری در همایش فجر فاطمی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب الگوگیری از اهل بیت(ع)،معرفت،اطاعت و بصیرت است، افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، تأسی و بهره گیری از سیره حضرت زهرا (س) بود.

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فاطمیه،روابط عمومی، پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن بافق صبح امروز همایشی با عنوان فجر فاطمی در محل سالن همایش های آهنشهر برگزار کرد.

این مراسم با دعوت از سخنران برجسته سیمای جمهوری اسلامی ایران،حجة الاسلام و المسلمین ماندگاری و مداحی حاج محمد رضا بذری انجام گرفت.

در ابتدا حجة الاسلام و المسلمین ماندگاری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدای انقلاب،8 سال دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت (ع) گفت: هدف اصلی انقلاب به کمال رساندن انسان ها و تقدیم به نظام و اسلام است. یکی از مصادیق آن هم شهدای دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافع حرم است که تقدیم اسلام و انقلاب گردید.

وی رمز پیروزی انقلاب را الگوگیری از اهل بیت(ع)،حق معرفت،اطاعت و بصیرت دانست و افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی، تأسی و بهره گیری از سیره حضرت زهرا (س) بود. امام خمینی(ره) با اتکاء به تالیفات قرآن و سیره اهل بیت(ع) و حضور آگاهانه مردم توانست انقلاب را به پیروزی برساند و خط بطلان بر حکومت طاغوت بکشد.

حجة الاسلام و المسلمین ماندگاری ضمن برشمردن ویژگی های انقلاب اسلامی، به جایگاه مرجعیت ، قدرت مذهب و اعتقادات دینی مردم اشاره کرد و بیان داشت: در دنیای اسلام هیچ حکومتی بدین شکل با هویت اسلامی نداشتیم، بلکه امام راحل(ره) چنین ظرفیتی را ایجاد کرد و قدرت پوشالی رژیم منحوس پهلوی و استکبار جهانی را به همگان ثابت کرد.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: اگر قرار است مدال طلای معنویت را کسب کنیم، بایستی رمز چهارگانه حق محبت،معرفت، اطاعت و بصیرت را ادا کنیم.

سپس حاج محمد رضا بذری،مداح اهل بیت (ع) در رثای حضرت زهرا(ع) مرثیه سرایی نمود.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده