رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
  • کد خبر : ۴۵۵۶۷
  • چاپ خبر : احترام به خانواده شهدا را بنا به توصیه حضرت زهرا(س) از وظایف خود می دانم
امام جمعه بافق:

احترام به خانواده شهدا را بنا به توصیه حضرت زهرا(س) از وظایف خود می دانم

  حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی عصر امروز به همراه استاندار یزد با حضور در منزل شهید تشکری از خانواده وی دیدار کردند.   به گزارش آفتاب بافق،طی سفر محمود زمانی قمی استاندار یزد،عصر امروز حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان بافق به همراه وی با حضور در منزل شهید دانش آموز تشکری از خانواده […]

 

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی عصر امروز به همراه استاندار یزد با حضور در منزل شهید تشکری از خانواده وی دیدار کردند.

 

به گزارش آفتاب بافق،طی سفر محمود زمانی قمی استاندار یزد،عصر امروز حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان بافق به همراه وی با حضور در منزل شهید دانش آموز تشکری از خانواده وی دیدار کردند.

در این دیدار امام جمعه بافق به بیان خاطرات خود در زمان خدمت به بنیاد شهید شهرستان پرداخت و گفت: من در آن زمان دچار بیماری شده بودم به گونه ای که پزشکان قطع امید کرده بودند،شبی در خواب دیدم که بانوی دوعالم حضرت زهرا(س) در امامزاده عبدالله (ع) حضور یافتند و در عالم رویا مشاهده کردم عده ای به احترام ایشان در ورودی صحن حرم ایستاده اند.مرا به نام صدا کردند و فرمودند: سید جواد خدمت به خانواده شهدا را فراموش مکن. ازآن زمان تاکنون همچنان حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده آنان را از وظایف خود می دانم.

سخنان امام جمعه بافق و بیان خواب ایشان در جهت سفارش خدمت به خانواده معظم شهدا چنان استاندارد یزد را تحت تاثیر خود قرار داد که اشک از دیدگان وی جاری شد.

 

 

عکس: محمود تقی زاده بافقی

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده