رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
  • کد خبر : ۴۵۵۷۷
  • چاپ خبر : بافق،شهرستانی با استعداد و جزو نقاط برجسته کشور است/ سنگ اهن بافق یک پروژه بزرگ و ملی است
استاندارد یزد:

بافق،شهرستانی با استعداد و جزو نقاط برجسته کشور است/ سنگ اهن بافق یک پروژه بزرگ و ملی است

محمود زمانی قمی در پاسخ به سوال خبرنگار درباره دیدگاه وی به شهرستان بافق، اینگونه بیان کرد: بافق جزو شهرستان های بسیار با استعداد کشور است و سنگ اهن مرکزی بافق یک پروژه بسیار بزرگ و ملی هست که با همت مهندس عسکری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن فعالیت آن به خوبی پیش می رود.در حوزه […]

محمود زمانی قمی در پاسخ به سوال خبرنگار درباره دیدگاه وی به شهرستان بافق، اینگونه بیان کرد: بافق جزو شهرستان های بسیار با استعداد کشور است و سنگ اهن مرکزی بافق یک پروژه بسیار بزرگ و ملی هست که با همت مهندس عسکری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن فعالیت آن به خوبی پیش می رود.در حوزه های دیگر هم بافق،شهرستان بسیار توانمندی  است که از نگاه من جزو نقاط برجسته کشور هست.

به گزارش آفتاب بافق،در پایان سفر عصر امروز استاندار یزد به شهرستان بافق که به منظور بهره برداری از چندین پروژه عمرانی و درمانی این شهر انجام شد. وی در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مقبره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرد.

محمود زمانی قمی استاندار یزد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص جاده بافق یزد گفت :

ترجیح میدهم فعلا هیچ صحبتی در این زمینه نکنم،به فرماندار بافق سپرده ام که بروند و در این زمینه تلاش کنند،زیرا اعتبارات دولتی نداریم و امیدوارم که این مشکل حل شود..

وی پیرامون ابهامات مرزی بافق و اردکان با ابراز امیدواری در جهت برطرف شدن آن افزود :

ان شاءلله که این مشکل حل می شود.

استاندار یزد در پاسخ به سوالی با موضوع ارزیابی وی از عملکرد فرماندار بافق در چندماهه اخیر گفت : عملکرد فرماندار بافق را خیلی خوب می دانم و همچنین مدیرعامل سنگ آهن مرکزی بافق که بسیار خوب عمل می کنند.

زمانی قمی در پاسخ به سوال دیگری در زمینه احتمال اینکه طلایی مقدم به سمت فرمانداری یزد انتخاب شود یا نه، گفت : این احتمال وجود دارد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مبنی بر عدم رفتار خوب طلایی مقدم با کارگران در زمان فرمانداری بافق و وجود مشکلات در یزد آیا وی را تایید می کنید،افزود : به ایشان می گوییم رفنارهای خوبی داشته باشد.

استاندار یزد در خصوص تخصیص عادلانه اعتبارات استانی به شهرستان های این استان،اظهار داشت : ما که موافق عدالت هستیم  و ان شاءلله در توزیع اعتبارات نیز عادلانه عمل می کنیم و شما اگر نظری داشتید در خدمت شما هستیم.

محمود زمانی قمی در پاسخ به مقایسه وضعیت صنعتی استان یزد و اراک گفت : در مجموع صنعت و معدن استان یزد پیشتر و جلوتر از استان مرکزی هست و این عکس آن چیزی است که در بین مردم مشهور است.صنعت اراک جلوتر است، اما این را می گویم که در یزد روح همکاری مردم،کارآفرینان و صنعتگران برای رفع مشکلات بسیار خوب است.

وی در زمینه سرمایه گذاری بخش خصوصی و مقایسه آن در این 2 استان عنوان کرد : در استان مرکزی جاذبه سرمایه گذاری به دلیل نزدیکی به پایتخت و مرکز کشور بیشتر است،اما در یزد این خوشنامی استان و اهالی آن است که می تواند جبران این قضیه را داشته باشد.ما باید تلاش کنیم تا جایی که امکان دارد سرمایه داخلی و خارجی را جذب نماییم .

وی در ادامه افزود : مرکز سرمایه گذاری در استان فعال شده است و خود نیز بصورت هفتگی در جلسات آن شرکت می کنم. تمام مذاکرات استان با سرمایه گذاران و کارآفرینان در این مرکز و تحت نظارت استانداری انجام می شود.

مهم این است که تمام اعضای تیم اقتصادی استان تلاش کنند و به دنبال جذب سرمایه گذار بروند.فرمانداران نیز باید به همین ترتیب برای شهرها فعالیت کنند تا وضعیت تغییر کند. در حال حاضر از وضع موجود راضی نیستم..

استاندار یزد در پاسخ به سفر شبانه وزیر صنعت و معدن به بافق در هفته گذشته و عدم همراهی استاندار در این سفر گفت :

 وزیر صنعت ؛ معدن و تجارت که همراه با ریاست جمهوری در سفر استان کرمان بودند در مسیر برگشت به جای اینکه بروند تهران و فردای آن روز همراه معاون اول به یزد بیایند همان شب به بافق آمد.

و من نیز چون میزبان چندین وزیر از جمله وزیر معدن و صنایع بودم و از طرف دیگر می بایست برای حضور معاون اول برنامه ریزی می کردم، با اقای شریعتمداری هماهنگ کردم تا در یزد بمانم و ایشان به خدمت شما بیایند.

استاندار یزد در پاسخ به آخرین سوال با موضوع نگاه وی به بافق عنوان کرد :

بافق جزو شهرستان های بسیار با استعداد کشور است و سنگ اهن مرکزی بافق یک پروژه بسیار بزرگ و ملی هست که با همت مهندس عسکری،مدیر عامل شرکت سنگ آهن فعالیت آن به خوبی پیش می رود.در حوزه های دیگر هم بافق،شهرستان بسیار توانمندی  است که از نگاه من جزو نقاط برجسته کشور است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده