رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
  • کد خبر : ۴۵۷۰۴
  • چاپ خبر : دوچرخه سوار اطلاعیه رسان  سال 57 ؛ در همایش رکابزنان جوان بافق شرکت کرد + تصاویر

دوچرخه سوار اطلاعیه رسان سال 57 ؛ در همایش رکابزنان جوان بافق شرکت کرد + تصاویر

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت دهه مبارک فجر همایش دوچرخه سواری صبح امروز با حضور 500 شرکت کننده برگزار شد. در میان حاضرین این جمع،مرد میانسالی با دوچرخه اش که حکایت از زمان تعلق ان به اوایل انقلاب داشت در این همایش شرکت داشت. دیدن وی با آن دوچرخه قدیمی من را مشتاق به گفتگو […]

به گزارش آفتاب بافق،به مناسبت دهه مبارک فجر همایش دوچرخه سواری صبح امروز با حضور 500 شرکت کننده برگزار شد.

در میان حاضرین این جمع،مرد میانسالی با دوچرخه اش که حکایت از زمان تعلق ان به اوایل انقلاب داشت در این همایش شرکت داشت. دیدن وی با آن دوچرخه قدیمی من را مشتاق به گفتگو و تهیه مصاحبه کرد.

نزدیک رفتم تا خودش را معرفی کند و درباره حضور خود در این همایش با دوچرخه قدیمی اش بگوید. وی گفت: جواد دهستانی هستم،53 ساله و بازنشسته شرکت  سنگ آهن،دوچرخه ای که با آن امروز در همایش شرکت می کنم،متعلق به سال 1357 و دوران نوجوانی من است. در آن زمان با کمک دوستان توسط همین دوچرخه در مساجد و معابر شهر اطلاعیه پخش می کردم.

وی با بیان هدف از حضور خود در این همایش،افزود: امروز با این دوچرخه که حکایت دوران شروع پیروزی انقلاب اسلامی را دارد،در این محل حاضر شده ام تا بگویم همانگونه که در این 40 سال انقلاب،رهبری و نظام را با شرکت در راهپیمایی ها و عرصه های دیگر همراهی کرده ام،همچنان ادامه دهنده این راه خواهم بود.

جواد دهستانی در پایان سخنان خود خطاب به جوانان نسل امروز،خاطر نشان کرد: از جوانان می خواهم قدر این انقلاب ،امنیت و ازادی را که حاصل خون هزاران شهید است بدانند و با کار و تلاش برای سرافرازی کشور خود در عرصه های مختلف گام بردارند.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده