رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
  • کد خبر : ۴۵۷۹۰
  • چاپ خبر : حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نقشه دشمنان را خنثی می کند +تصاویر
خطیب موقت نماز جمعه بافق:

حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نقشه دشمنان را خنثی می کند +تصاویر

حجة الاسلام و المسلمین حقیقت در خطبه دوم نماز جمعه با بیان تاثیرات متعدد راهپیمایی مردم،گفت: حضور مردم در راهپیمایی همچون نماز ارزشمند است. همچنین این حرکتی بزرگ برای تجدید بیعت با آرمان های امام،رهبری و شهیدان است.راهپیمایی سبب خنثی شدن توطئه دشمنان و بدخواهان و مانور قدرت برای مسئولین نظام است. به گزارش آفتاب […]

حجة الاسلام و المسلمین حقیقت در خطبه دوم نماز جمعه با بیان تاثیرات متعدد راهپیمایی مردم،گفت: حضور مردم در راهپیمایی همچون نماز ارزشمند است. همچنین این حرکتی بزرگ برای تجدید بیعت با آرمان های امام،رهبری و شهیدان است.راهپیمایی سبب خنثی شدن توطئه دشمنان و بدخواهان و مانور قدرت برای مسئولین نظام است.

به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام و المسلمین محمد رضا حقیقت،خطیب موقت نماز جمعه بافق ضمن دعوت نمازگزاران به تقوی الهی،پیرامون آثار گناه و عواقب آن گفت: گناه عواقب بسیار دارد که یکی از آنان دور کردن انسان از توجه خداوند است.

وی با بیان اینکه گناه برکات زندگی را از بین می برد،افزود: برخی از گناهان مانع استجابت دعا می شود. امام سجاد(ع) می فرماید: (( یکی از مواردی که مانع استجابت دعا می شود، سوء نیت است،بدگمانی به خدا و بنده او ))

حجة الاسلام حقیقت با بیان اینکه نیت،ملاک سنجش اعمال در قیامت است،خاطر نشان کرد: بسیار هستند افرادی که در انجام عمل تظاهر می کنند،در روز قیامت به چهره ها و عمل شما نگاه نمی کنند بلکه به نیات درون قلب ها توجه می شود.

وی دومین عملی را که مانع استجابت دعا می شود را خیانت و دروغ دانست.

خطیب موقت نماز جمعه بافق با اشاره به اینکه دعا باید همراه با خواسته قلبی انسان باشد،گفت: کسی که به دعا معتقد نباشد، هرگز خواسته او اجابت نمی شود.

وی مهم ترین عامل برآورده نشدن حاجات را ترک نماز دانست و افزود: فردی که نماز واجب خود را ترک کند و یا آن را به تاخیر اندازد،دعای او برآورده نمی شود.نماز را باید در اول وقت به جا آورد مگر در شرایط اضطراری که برای انسان پیش می آید.

حجة الاسلام و المسلمین حقیقت در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به رویداد 21 بهمن ماه و شکست حکومت طاغوت در سال 57،بیان کرد: دشمن با نقشه سرنگونی هواپیمای حامل امام خمینی (ره) قصد داشت تا مانع از ورود ایشان به کشور شود.اما متوجه عواقب آن شدند.آنان با ایجاد کودتا و حکومت نظامی قصد به دست گرفتن شرایط به نفع خود را داشتند،اما به دستور امام خمینی(ره) حکومت نظامی توسط مردم شکسته شد.

وی با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در 23 بهمن کمیته انقلابی به فرمان امام راحل تشکیل شد که امنیت مردم را عهدار شد.

خطیب موقت نماز جمعه با اشاره به نقش موثر مردم در نظام،خاطر نشان کرد:در نظام انقلابی مردم جایگاه خاصی دارند. آنان با حضور در راهپیمایی ها و عرصه های مختلف،نقشی ارزشمند در حمایت از نظام ایفا می کنند.

وی با بیان اینکه دشمن امید به دست نشانده های نفوذی خود در داخل و خارج از کشور دارد،تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث می شود تا دشمن از آنچه در ذهن می پروراند،پشیمان شود.

حقیقت با عنوان تاثیرات متعدد راهپیمایی مردم،افزود: حضور مردم در راهپیمایی همچون نماز ارزشمند است. همچنین این حرکتی بزرگ برای تجدید بیعت با آرمان های امام،رهبری و شهیدان است.راهپیمایی سبب خنثی شدن توطئه دشمنان و بدخواهان و مانور قدرت برای مسئولین نظام است.

حقیقت با اشاره به اینکه مردم اجازه نمی دهند تا دشمن به بهانه مشکلات اقتصادی در مسائل داخلی کشور دخالت کند،عنوان کرد: ما دستاوردهای خوبی در 39 سال گذشته داشته ایم، اما فشارهای دشمنان و سوء مدیریت ها مانع از برخی پیشروی ها شد.  تنها راه توجه به سخنان مقام معظم رهبری و چند محور اصلی عنوان شده از جمله انقلابی بودن،شناخت سرمایه های انسانی،اعتماد به نیروهای جوان و قطع اعتماد به دشمن است.

خطیب موقت نماز جمعه با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی و حمایت از نیروهای داخلی گفت: ان شاءالله با حل مشکلات و مدیریت جهادی در این جبهه اقتصادی پیروز خواهیم شد.

حجة الاسلام حقیقت در پایان سخنان خود از مردم خواست تا با حضور پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر پاسخی کوبنده به بدخواهان و دشمنان انقلاب دهند.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده