رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
  • کد خبر : ۴۵۸۱۲
  • چاپ خبر : نخستین المپیاد ورزش های همگانی در بافق برگزار شد
گزارش تصویری:

نخستین المپیاد ورزش های همگانی در بافق برگزار شد

نخستین المپیاد ورزش های همگانی با حضور بیش از 500 ورزشکار در 7 رشته ورزشی در بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر آیین افتتاحیه نخستین المپیاد ورزش های همگانی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در مجموعه تفرجگاهی پارک آبشار بافق برگزار شد. رئیس اداره ورزش وجوانان […]

نخستین المپیاد ورزش های همگانی با حضور بیش از 500 ورزشکار در 7 رشته ورزشی در بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر آیین افتتاحیه نخستین المپیاد ورزش های همگانی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در مجموعه تفرجگاهی پارک آبشار بافق برگزار شد.

رئیس اداره ورزش وجوانان بافق در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه بیش از 500 نفر در این المپیک با یکدیگر رقابت کردند، گفت:شرکت کنندگان در 2 بخش آقایان و بانوان و در 7رشته ورزشی از جمله دارت،طناب کشی،طناب زنی،والیبال 3 نفره،داژبال،فریزبی و پنالتی هدفمند استعداد های خود را به نمایش گذاشتند.

وی هدف از برگزاری این المپیاد را ترویج و توسعه ورزش های همگانی در بین خانواده ها عنوان کرد و بیان داشت:با توجه به سیاست اداره ورزش و جوانان در ورزش های همگانی،در سال جاری سرمایه گذاری های خوبی در این بخش صورت می گیرد.

رضا نارگانی بر لزوم ترویج فرهنگ ورزش های همگانی در بین خانواده ها تاکید کرد و گفت:در راستای این اقدام، استعداد های برتر در بین خانواده ها شناسایی می شوند و میتوان آنها را حمایت و ورزش قهرمانی را حفظ کرد.

 گفتنی است:این همایش با همکاری اداره ورزش و جوانان،هیئت ورزش های همگانی و شهرداری بافق صورت گرفت.

عکس: علی خالقدادی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده