رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
  • کد خبر : ۴۵۸۹۶
  • چاپ خبر : دعوت رئیس اتاق اصناف بافق از کسبه و بازاریان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت رئیس اتاق اصناف بافق از کسبه و بازاریان برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد عباسی زاده،رئیس اتاق اصناف بافق،با صدور پیامی کلیه اصناف و بازاریان شهرستان را به حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم چهل سال پیش در چنین روزهایی که سراسر امید و اضطراب بود، هموطنان‌مان از اقشار و […]

به گزارش آفتاب بافق،سید محمد عباسی زاده،رئیس اتاق اصناف بافق،با صدور پیامی کلیه اصناف و بازاریان شهرستان را به حضور باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل سال پیش در چنین روزهایی که سراسر امید و اضطراب بود، هموطنان‌مان از اقشار و اصناف مختلف دوشادوش یکدیگر با مجاهدتها و از خود گذشتگی های وصف ناشدنی و تقدیم هزاران شهید،جمهوری اسلامی ایران را به رهبری پیشوا و مقتدای خویش حضرت امام خمینی(ر ه) بنیان نهادند و حفاظت و صیانت از آن را به نسل های بعد از خود سپردند تا جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی مردمی و پایبند به اسلام ناب محمدی(ص) به حکومت حضرت مهدی (عج) پیوند خورده و امید مستضعفان در برابر استکبار جهانی در هر مقطع از تاریخ باشد.

از ابتدای پیروزی انقلاب،نظام سلطه و استکبار با به کارگیری انواع ترفندها و تحریم های گسترده تلاش برای تضعیف انقلاب اسلامی نمودند. اما با اتحاد،مقاومت و هوشیاری ملت بزرگ ایران ، این توطئه ها در تمامی جبهه ها نقش بر آب شد.

با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اصناف سراسر کشور همواره در راهپیمایی 22 بهمن حضور چشمگیری داشته اند و امسال نیز با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی و نشان دادن اتحاد و همدلی،یکبار دیگر با آرمان های امام راحل(ره)،شهدا و مقام معظم رهبری پیمانی دوباره خواهند بست.

رئیس اتاق اصناف شهرستان بافق

    سید محمد عباسی زاده

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده