رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۴
  • کد خبر : ۴۵۹۴۳
  • چاپ خبر : پیروی از ولایت فقیه و اهل بیت(ع) سدّی در مقابل نفوذ دشمنان است +تصاویر
حجة الاسلام حیدری:

پیروی از ولایت فقیه و اهل بیت(ع) سدّی در مقابل نفوذ دشمنان است +تصاویر

حجة الاسلام حیدری در یادواره لاله ها منتظر،با بیان نقش ولایت فقیه و لزوم پیروی مردم،آن را سدّی مقابل نفوذ دشمن  دانست و گفت: تا زمانی که مردم از ولایت فقیه و اهل بیت(ع)  پیروی کنند،دشمن هرگز نمی تواند به کشور نفوذ کند. به گزارش آفتاب بافق،یادواره لاله های منتظر امشب با حضور معاون فرماندار،فرماندهان […]

حجة الاسلام حیدری در یادواره لاله ها منتظر،با بیان نقش ولایت فقیه و لزوم پیروی مردم،آن را سدّی مقابل نفوذ دشمن  دانست و گفت: تا زمانی که مردم از ولایت فقیه و اهل بیت(ع)  پیروی کنند،دشمن هرگز نمی تواند به کشور نفوذ کند.

به گزارش آفتاب بافق،یادواره لاله های منتظر امشب با حضور معاون فرماندار،فرماندهان نظامی و انتظامی،رئیس و نائب رئیس شورای شهر،شهردار و جمعی از مسئولان و مردم در حسینیه پای پتک با سخنرانی حجة الاسلام حیدری برگزار شد.

در ابتدا این مراسم آیاتی از کلام الله مجید قرائت شد و سپس اجرای سرود توسط گروه عاشقان ولایت انجام گرفت.

در ادامه حجة الاسلام حیدری ضمن گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه،به بیان صفات بارز و خصوصیات حضرت زهرا (س) و جایگاه و مقام ایشان پرداخت و گفت: از جمله بارزترین صفات و ویژگی‌های حضرت زهرا(س) مقوله ((صالحیت)) است که خداوند متعال در آیات زیادی از قرآن به آن اشاره و آن را به عنوان عالی‌ترین خصلت و آرزوی نهایی انبیاء و اولیا معرفی کرده است.  وی درباره جایگاه و مقامات حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت زهرا(س) در برخی از مقاماتشان با سایر ائمه اطهار(ع) مشترک هستند و یکی از چهارده معصوم(ع) در مقاماتی که قرآن و روایات برای ائمه(ع) برشمرده است، محسوب می‌شوند.

حجة الاسلام حیدری در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهیدان، به نقش ولایت فقیه و لزوم پیروی مردم، آن را سدّی مقابل نفوذ دشمن دانست و گفت: تا زمانی که مردم از ولایت فقیه و اهل بیت(ع)  پیروی کنند،دشمن هرگز نمی تواند به کشور نفوذ کند.

وی تصریح کرد: وقتی رهبر کبیر انقلاب،حضرت امام خمینی(ره) می فرماید:(( امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند)) باید به حقیقت و عمق معنای این سخن پی برد.

حیدری با تاکید بر اینکه دشمن برای نابودی نظام وانقلاب هرگز دست از توطئه بر نخواهد داشت،خاطر نشان کرد: پیروی از ولایت فقیه در سایه همدلی و وحدت مردم،عامل سربلندی انقلاب اسلامی است که اگر رعایت شود راه نفوذ دشمنان به کشور بسته خواهد شد.

در پایان این برنامه از خانواده شهید قنبری زاده و خبرنگاران شهرستان تجلیل به عمل آمد.

همچنین با حضور مسئولان، بلوار شهید اصغر حبیبان نیز افتتاح شد.

عکس: بهنام باباییان

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده