رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
  • کد خبر : ۴۶۲۰۸
  • چاپ خبر : اهداء جوایز دانش آموزان ممتاز شرکت سنگ آهن آغاز شد

اهداء جوایز دانش آموزان ممتاز شرکت سنگ آهن آغاز شد

  اهداء جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن از صبح امروز آغاز شد   به گزارش آفتاب بافق، به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن اهداء جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن از صبح امروز دوشنبه مورخ 96/11/23 آغاز شد. رضا فلاح مبارکه در گفتگویی کوتاه با […]

 

اهداء جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن از صبح امروز آغاز شد

 

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن اهداء جوایز دانش آموزان و دانشجویان ممتاز شرکت سنگ آهن از صبح امروز دوشنبه مورخ 96/11/23 آغاز شد.

رضا فلاح مبارکه در گفتگویی کوتاه با خبرنگار آفتاب گفت: بنا بر قول شرکت سنگ آهن به عزیزان مبنی بر اهداء جوایز آنان در بهمن ماه، این امر از صبح امروز ساعت 10 آغاز و تا ساعت 17 عصر به صورت یکسره ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اهداء جوایز از امروز دوشنبه 96/11/23 شروع و تا روز چهارشنبه 96/11/25 بمدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

مدیر روابط عمومی سنگ آهن خاطر نشان کرد: دانش آموزان،دانشجویان و یا والدین آنان می توانند با در دست داشتن رسید دریافت و حضور در محل سالن همایش های آهنشهر جوایز خود را دریافت نمایند.

فلاح مبارکه در ادامه یادآور شد: درصورتی که عزیزان موفق به دریافت جوایز خود نشدند،می توانند با حضور در روابط عمومی شرکت طی زمانی که اعلام می شود،جوایز خود را دریافت کنند.

وی تاکید کرد: لازم است این عزیزان برنامه ریزی کنند تا بتوانند نسبت به دریافت جایزه خود طی این سه روز اقدام نمایند.

فلاح مبارکه در پایان سخنان خود از حمایت های مدیر عامل شرکت سنگ آهن، معاون مالی و بازرگانی و پرسنل روابط عمومی که در این امر یاری رسان می باشند، تقدیر و تشکر کرد.

شایان ذکر است،این جوایز به  3227 دانش آموز و دانشجویی اهدا می گردد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده