رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
  • کد خبر : ۴۶۲۷۱
  • چاپ خبر : دیدار از خانواده های معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی
گزارش تصویری:

دیدار از خانواده های معظم شهدای شرکت سنگ آهن مرکزی

به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با خانواده های معظم شهدای این شرکت دیدار و گفتگو کرد. به گزارش افتاب بافق؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، رضا فلاح مبارکه،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن صبح امروز به همراه چند تن از پرسنل پایگاه نبی اکرم(ص) با حضور […]

به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن با خانواده های معظم شهدای این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش افتاب بافق؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، رضا فلاح مبارکه،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن صبح امروز به همراه چند تن از پرسنل پایگاه نبی اکرم(ص) با حضور در منزل شهیدان رنجبر و رضایی با خانواده آنان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار رضا فلاح مبارکه ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهیدان گفت: بر خود لازم می دانم از طرف مدیرعامل شرکت  برای عدم حضور ایشان در دیدار از شما خانواده های معظم شهیدان عذرخواهی نمایم.وی به دلیل مشغله کاری و وجود در تهران نتوانستند در این بازدید ها حضور داشته باشند. اینجانب به نمایندگی از طرف ایشان و کلیه مسئولان شرکت پذیرای مشکلات شما بزرگواران می باشم.

در ادامه مشکلات مطرح شده از سوی خانواده های معظم این شهیدان بررسی و قول مساعد جهت پیگیری داده شد.

 

شایان ذکر است،شهیدان شرکت سنگ اهن 15 نفر می باشند که هرساله در ایام الله دهه مبارک فجر از خانواده های معظم آنان توسط مسئولان شرکت دیدار می شود.

همچنین در روز گذشته نیز از خانواده شهیدان بابایی،قاسمیان و حیدری پور دیدار به عمل آورده شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده