رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۶
  • کد خبر : ۴۶۲۹
  • چاپ خبر : مشکلات طرح فاضلاب شهری بافق بررسی و پیگیری شد

مشکلات طرح فاضلاب شهری بافق بررسی و پیگیری شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات طرح فاضلاب شهری بافق با حضور فرماندار ، مدیر عامل شرکت سنگ آهن ، رئیس شورای اسلامی شهر و پیمانکاران این طرح در فرمانداری بافق برگزار شد. فرماندار بافق در این نشست ضمن تقدیر از مشارکت سنگ آهن مرکزی و سرمایه‌گذاری این […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ جلسه بررسی و رسیدگی به مشکلات طرح فاضلاب شهری بافق با حضور فرماندار ، مدیر عامل شرکت سنگ آهن ، رئیس شورای اسلامی شهر و پیمانکاران این طرح در فرمانداری بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست ضمن تقدیر از مشارکت سنگ آهن مرکزی و سرمایه‌گذاری این شرکت طرح فاضلاب شهری را یکی از ضروریات شهرستان برشمرد و گفت: توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای با توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز مردم همراه است که جمع‌آوری فاضلاب و تصفیه آن هم از لحاظ جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی و هم از لحاظ استفاده مجدد از پسآب آن در بخش کشاورزی و صنعت از اهمیت زیادی برخوردار است.

" سید مهدی طلایی مقدم " ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی و فنی ، رفاه حال همشریان را مدنظر قرار داد و خاطر نشان کرد : پیمانکاران ضمن رعایت اصول اولیه نسبت به اطلاع رسانی و تکریم همشهریان در خصوص زمان حفاری و اقدامات کاری اقدامات لازم را به نحو شایسته سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود : ما برای تکمیل این طرح نیازمند همکاری و تعامل فرمانداری، شهرداری ، شورای اسلامی شهر و مردم شهر بافق هستیم.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی در ارتباط با اجرای طرح فاضلاب شهری بافق گفت: طرح فاضلاب شهری بافق تا کنون بیش از 32 کیلومتر لوله گذاری انجام شده و احداث تصفیه خانه با قوت در حال پیگیری است .

"محمد جواد عسکری" با بیان اینکه سرمایه گذاری شرکت سنگ آهن در این طرح بیش از 1000 میلیارد ريال سرمایه گذاری کرده است گفت : امید است با تلاش دو چندان 200 کیلومتر لوله گذاری در سطح شهر ظرف مدت 2 سال توسط پیمانکاران اجرایی و به پایان برسد.

وی با عذرخواهی و قدردانی از تحمل و صبر مردم گفت: کار فاضلاب با توجه به نوع اجرای تاسیسات، عمق بالای حفاری و حفاری برخی مناطق با دست سخت و نیازمند زمان است که از مردم صبور بافق کمال قدردانی را بخاطر همکاری با پیمانکاران این طرح داریم.

در ادامه این نشست پیمانکاران فاز اول و دوم به صورت جداگانه به ارائه گزارش عملکرد و مشکلات ناحیه کاری خود اشاره کردند.

IMG_3187 IMG_3189 IMG_3195 IMG_3193

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده