رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
  • کد خبر : ۴۶۳۲۵
  • چاپ خبر : اکران انیمیشن کلیله و دمنه ویژه مدارس در سینما قدس آهنشهر

اکران انیمیشن کلیله و دمنه ویژه مدارس در سینما قدس آهنشهر

به گزارش آفتاب بافق؛ فیلم انیمیشن کلیله و دمنه ویژه مدارس در سینما قدس آهنشهر به صورت رایگان اکران می شود. سید حمزه حسینی مدیر سینما قدس آهنشهر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما از اکران رایگان سینمایی انیمیشن کلیله و دمنه برای مدارس ابتدایی شهرستان و بصورت رایگان خبر داد. وی گفت: بنا به […]

به گزارش آفتاب بافق؛ فیلم انیمیشن کلیله و دمنه ویژه مدارس در سینما قدس آهنشهر به صورت رایگان اکران می شود.

سید حمزه حسینی مدیر سینما قدس آهنشهر در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما از اکران رایگان سینمایی انیمیشن کلیله و دمنه برای مدارس ابتدایی شهرستان و بصورت رایگان خبر داد.

وی گفت: بنا به پیشنهاد مدیرروابط عمومی شرکت مبنی بر در اختیار قرار دادن سینما در شیفت صبح بصورت رایگان، با ارسال دعوت نامه به مدیریت آموزش و پرورش درخواست شد تا از مدارس برای حضور در سینما و مشاهده این انیمیشین جذاب دعوت بعمل آورده شود.

حسینی عمده مشکل این برنامه را سرویس ایاب و ذهاب مدارس عنوان کرد و یادآور شد: مدارسی که مسیر آنان تا سینما زیاد می باشد برای حضور و مشاهده این فیلم دچار مشکل می شوند و  نیاز به تامین سرویس ایاب و ذهاب دارند.

وی گفت: هدف از این امر  آشنایی دانش آموزان با محیط سینما و یادگیری پندهای داستان های کلیله و  می باشد.

لازم بذکر است که ژانر انیمیشن: کودک و نوجوان که محصول 1395 :و به کارگردانی علیرضا توکلی بینا

خلاصه داستان: داستان این انیمیشن درباره 2 شغال به نام‌های کلیله و دمنه است که با حوادث تلخ و شیرینی در جنگل روبرو می‌شوند. علاقه آنها وارد شدن به دربار شیر است. وقتی به آنجا می‌رسند، به ناچار نظاره‌گر عاقبت کارهای بد و خوب اطرافیان شیر مانند گرگ، کفتار و روباه  و از حوادث رخ داده  برای آنان می شود که  کلیله و دمنه و بقیه حیوانات جنگل از آنان درس عبرت می‌گیرند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده