رفتن به بالا
  • شنبه - ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
  • کد خبر : ۴۶۵۶
  • چاپ خبر : يك كارگاه قنادي در بافق پلمپ شد

يك كارگاه قنادي در بافق پلمپ شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز با حضور اكيپ سلامت شهرستان بافق متشكل از معاون فرماندار ، سرپرست مركز بهداشت، رييس اتاق اصناف و كارشناس بهداشت فرمانداري يك كارگاه قنادي در بافق پلمپ شد. سرپرست مركز بهداشت بافق در حاشيه اين بازديد گفت:كارگاه مذكور در پي بازديد هاي اخير و به علت عدم […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ صبح امروز با حضور اكيپ سلامت شهرستان بافق متشكل از معاون فرماندار ، سرپرست مركز بهداشت، رييس اتاق اصناف و كارشناس بهداشت فرمانداري يك كارگاه قنادي در بافق پلمپ شد.

سرپرست مركز بهداشت بافق در حاشيه اين بازديد گفت:كارگاه مذكور در پي بازديد هاي اخير و به علت عدم رعايت موازين بهداشتي عليرغم تذكرات پياپي و دريافت اخطار از سوي مركز بهداشت و پس از طي مراحل قانوني به صورت موقت از امروز به مدت يك هفته پلمپ شد.

"جواد فتاحي" در ادامه افزود:طبق قانون كليه متصديان و مراكز تهيه وتوزيع مواد غذايي بايد قبل از بازگشايي كليه شرايط بهداشتي اعم از بهداشت كارگاه، گذراندن دوره آموزشي و تهيه كارت سلامت براي كليه كاركنان اقدام كنند و در صورت مشاهده تخلف از سوي متصديان كارگاه ها پس از معرفي به مراجع قانوني به صورت موقت تعطيل خواهند شد.

 

IMG_3656 IMG_3655 IMG_3669

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده