رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
  • کد خبر : ۴۶۶۰۰
  • چاپ خبر : مردم اجازه خودنمایی به دشمنان نظام و انقلاب را نمی دهند
امام جمعه بافق:

مردم اجازه خودنمایی به دشمنان نظام و انقلاب را نمی دهند

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه حضور باشکوه مردم در 22 بهمن را بیانگر اقتدار نظام در برابر دشمنان و بدخواهان دانست و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هشداری برای دشمنان بود تا آنان فراموش نکنند که ملت ایران دست از مبارزه با استکبار جهانی بر نمی دارند و […]

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی در خطبه دوم نماز جمعه حضور باشکوه مردم در 22 بهمن را بیانگر اقتدار نظام در برابر دشمنان و بدخواهان دانست و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هشداری برای دشمنان بود تا آنان فراموش نکنند که ملت ایران دست از مبارزه با استکبار جهانی بر نمی دارند و اجازه خود نمایی به دشمنان انقلاب را نمی دهند.

به گزارش آفتاب بافق،حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان بافق در خطبه اول نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) پیرامون سیره زندگی این بانوی بزرگ اسلام و فضایل ایشان مطالبی را بیان نمود.

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت مسئله حق و ادای آن پرداخت و گفت: خداوند متعال 7 حق را برای بندگان خود قرار داده است که باید از سوی ما مورد انجام قرار گیرد.

سلیمانی احترام به یکدیگر،محبت و دوست داشتن قلبی،گره گشایی از مشکلات برادر مومن،پرهیز از غیبت و علیه یکدیگر سخن چینی نکردن،طلب مغفرت برای یکدیگر،بدگویی نکردن و رفتار نیک داشتن در جامعه را 7 حقی دانست که باید به آن عمل کرد.

امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تشکر کرد و گفت: 22 بهمن امسال با حضور باشکوه و بی سابقه مردم همراه بود که این نشان دهنده پایبندی محکم ملت ایران به نظام،رهبری و آرمان های امام راحل(ره) و شهدا است.

وی حضور باشکوه مردم را بیانگر اقتدار نظام در برابر دشمنان و بدخواهان دانست و افزود: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هشداری برای دشمنان بود تا جایگاه جمهوری اسلامی را بدانند و فراموش نکنند که آنان هرگز دست از مباره با استکبار جهانی بر نمی دارند و اجازه خود نمایی به دشمنان انقلاب را نمی دهند.

سلیمانی با اشاره به اینکه حضور مردم بیانگر خواسته های آنان از دولت و مسئولین است،خاطر نشان کرد: بزرگترین خدمت  به مردم حل مشکلات آنان است.مسئولین باید پاسخگوی مردم باشند.بیکاری،ازدواج،نداشتن سرمایه از جمله مشکلاتی است که باید با مدیریت صحیح آنان را مرتفع کنند.

امام جمعه بافق در آستانه قیام مردم تبریز علیه حکومت طاغوت بیان کرد: در چهلم شهادت شهدای قم مردم تبریز بر علیه حکومت طاغوت قیام کردند و همانطور که امام راحل(ره) فرمودند:(( حرکت مردم تبریز پشت دولت را لرزاند)) رمز موفقیت و رشد انقلاب وحدت مردم است.

وی همچنین با اشاره به رویداد مهم 3 اسفند و به تخت نشستن رضا شاه به دست انگلستان،خاطر نشان کرد: علت انتخاب رضا شاه به عنوان پادشاه کشور مخالفت وی با دین بود.کشف حجاب،مقابله با روحانیت و از بین بردی ارزش های اسلامی،همه برای متزلزل کردن دین و اعتقادات مردم بود.

سلیمانی با بیان جنایت های رضا شاه و واگذاری بخش هایی از خاک کشور در زمان حاکمیت وی،افزود: رضا شاه به بهانه برقراری امنیت شرق ایران را در اختیار افغانستان، اروند و شط العرب را به عراق و ارتفاعات ارارات را به کشور ترکیه واگذار کرد. همه این اقدامات چیزی جز خوار کردن کشور و نوکری برای بیگانگان نبود.

امام جمعه بافق تنها نظامی که 39 سال از عمرش گذشته و همچنان باقی مانده است را نظام جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: 8 سال جنگ کردیم،هزاران شهید دادیم اما نگذاشتیم حتی ذره ای از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

سلیمانی در پایان سخنان خود به ورود پیکر 2 تن از شهدای گمنام به شهرستان و برگزاری مراسم تشییع و تدفین آنان اشاره کرد و  گفت: در استانه شهادت فاطمه زهرا(س) شهرستان بافق میزبان 2 شهید گمنام در عصر روز یکشنبه خواهد بود،امیدواریم مردم ولایتمدار و شهید پرور بافق چون همیشه حضوری باشکوه در مراسم استقبال از این شهیدان داشته باشند.

شایان ذکر است،نماز جمعه این هفته با اجرای سرود گروه کانون شیخ محمد تقی بافقی همراه بود.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده