رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹
  • کد خبر : ۴۶۶۳۴
  • چاپ خبر : اجرای نمایشنامه ” باتلاق دراین نزدیکی هاست” توسط دانش آموزان مدرسه نمونه اندیشه بافق
گزارش تصویری:

اجرای نمایشنامه ” باتلاق دراین نزدیکی هاست” توسط دانش آموزان مدرسه نمونه اندیشه بافق

دانش آموزان مدرسه نمونه اندیشه بافق نمایشنامه ” باتلاق در این نزدیکی هاست ” را برای والدین و مریبان خود به صحنه بردند. به گزارش آفتاب بافق،دانش آموزان مدرسه نمونه اندیشه بافق نمایشنامه ” باتلاق در این نزدیکی هاست ” را  برای حضور در جشنواره تئاتر استان آماده می کنند. این نمایشنامه به کارگردانی سید […]

دانش آموزان مدرسه نمونه اندیشه بافق نمایشنامه ” باتلاق در این نزدیکی هاست ” را برای والدین و مریبان خود به صحنه بردند.

به گزارش آفتاب بافق،دانش آموزان مدرسه نمونه اندیشه بافق نمایشنامه ” باتلاق در این نزدیکی هاست ” را  برای حضور در جشنواره تئاتر استان آماده می کنند.

این نمایشنامه به کارگردانی سید حسین عباس زاده و محمد صالح تفکری می باشند .عباس زاده در گفتگویی کوتاه با خبرنگار آفتاب بافق گفت: برخی از کودکان مانند بچه های طلاق،کار و یا کودکانی که دچار بیماری خاصی هستند،علاقه بسیاری به ادامه تحصیل دارند، اما عوامل اجتماعی و اقتصادی مانع از تحقق آرزوی آنان می شود.

این نمایشنامه روایت فردی است که به تازگی از زندان آزاد شده است و برای بازگشت خود به زندگی مورد تمسخر قرار می گیرد. حضور فرزندان طلاق، کار، بیمار و …. روح تازه ای به این کار می بخشد و دانش آموزان نمونه اندیشه به خوبی از عهده اجرا این کار بر آمدند..

وی گفت: داستان این نمایشنامه یک کار گروهی می باشد و طی مشورت با اعضا گروه نوشته شده است.

 عباس زاده یاداور شد: این کار برای اولین بار برای والدین دانش آموزان و مسئولان آموزشگاه در سالن جمعیت هلال احمر اجرا شد که بسیار مورد توجه آنان قرا گرفت.

وی در پایان گفتگو خود ضمن تشکر و قدردانی از والدین و مربیان آموزشگاه،از مردم خواست برای حضور مقتدرانه این دانش آموزان در مسابقات کشوری دعا کنند.

عوامل این نمایشنامه : علی حاجی حسنی بچه کار، محمد رضا زینلی بچه زندان، محمد صالح جیحانی بچه طلاق، مهدی حنیف بچه مریض ، فرد خارجی محمد حسین عسکری، نگهبان عبدالرضا رجبی، مدیر صحنه امیر عباس خدامی ، موزیک محمد راد،عکاس امیر محمد پور فتاحی و سید حسین عباس زاده و محمد صالح تفکری کارگردانان این نمایشنامه می باشند.

عکس: امیر محمد پورفتاحی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده