رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
  • کد خبر : ۴۶۶۹۵
  • چاپ خبر : برگزاري نشست هماهنگي مديران معدني و صنعتي بافق با اعضاي شوراي تامين شهرستان

برگزاري نشست هماهنگي مديران معدني و صنعتي بافق با اعضاي شوراي تامين شهرستان

نشست هماهنگي مديران معدني و صنعتي بافق با اعضاي شوراي تامين شهرستان شب گذشته جمعه 27 بهمن ماه در محل دفتر کار فرماندار بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛نشست هماهنگي مديران معدني و صنعتي بافق با اعضاي شوراي تامين شهرستان شب گذشته جمعه 27 بهمن ماه […]

نشست هماهنگي مديران معدني و صنعتي بافق با اعضاي شوراي تامين شهرستان شب گذشته جمعه 27 بهمن ماه در محل دفتر کار فرماندار بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛نشست هماهنگي مديران معدني و صنعتي بافق با اعضاي شوراي تامين شهرستان شب گذشته جمعه 27 بهمن ماه در محل دفتر کار فرماندار بافق برگزار شد.

در اين جلسه، ابتدا محمد زاده رحماني فرماندار بافق با اشاره به مدت كم باقيمانده تا پايان سال، موضوع پيگيري و پرداخت حقوق معوقه احتمالي كارگران زحمتكش شاغل در معادن و همچنين مرمت حفاري هاي ناشي از اجراي شبكه فاضلاب را مورد تاكيد قرار داد و از مديريت عامل شركت سنگ آهن مرکزی و سرپرست مجتمع معادن فلات مركزي در مقوله احترام به مسئوليت اجتماعي و مساعدت به بخش هاي مختلف شهرستان تشكر نمود.

سپس محمد جواد عسكری، مدير عامل شركت سنگ آهن مركزي به ارائه آخرين وضعيت ذخيره آنومالي ها، صنايع در دست احداث جوار معدني و راه منتهي به خرانق پرداخت و يادآور شد: به پيمانكاران اين مجموعه در خصوص پرداخت به موقع حقوق نيروها تاكيد شده و عليرغم تنگناهاي موجود، نقدينگي مورد نياز پروژه گندله نيز تامين شده است.

در ادامه، اسلامي سرپرست مجتمع فلات مركزي نيز به بيان آخرين وضعيت نيروي انساني اين مجتمع پرداخت و افزود: به پيمانكاران تذكر داده مي شود كه موضوع پرداخت به موقع حقوق كارگران را با حساسيت دنبال و در اولويت قرار دهند.

 مدير عامل شركت فرش راه هم كه به عنوان مدعو در ابتداي جلسه حاضر شده بود در خصوص آخرين وضعيت باقيمانده باند دوم بزرگراه يزد – بافق توضيحاتي ارائه و خواستار مساعدت شهرستان جهت ادامه كار و تكميل اين پروژه شد.

در ادامه، اعضاي شوراي تامين كه عضو كميسيون كارگري نيز مي باشند به بيان نقطه نظرات خود در خصوص حوزه هاي مرتبط با بخش صنعت و معدن پرداختند و بر استفاده از ظرفيت هاي مختلف شهرستان جهت تكميل پروژه هاي نيمه تمام از جمله جاده بافق – يزد تاكيد كردند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده