رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
  • کد خبر : ۴۶۷۳۲
  • چاپ خبر : ثبت‌ نام مجدد آزمون کارشناسی‌ارشد سال 97

ثبت‌ نام مجدد آزمون کارشناسی‌ارشد سال 97

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام دوباره متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد سال 97 از دوشنبه 30 بهمن خبر داد. به گزارش آفتاب بافق،دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نتوانستند در موعد مقرر آذر در آزمون […]

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام دوباره متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد سال 97 از دوشنبه 30 بهمن خبر داد.

به گزارش آفتاب بافق،دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نتوانستند در موعد مقرر آذر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ ثبت‌نام کنند، این امکان فراهم شده است که این دسته از داوطلبان در روزهای ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند ۹۶ بتوانند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در ۶ گروه آموزشی و ۱۴۰ کدرشته شامل ۵۴ کدرشته علوم انسانی، ۱۷ کدرشته علوم پایه، ۲۴ کدرشته فنی و مهندسی، ۲۳ کدرشته کشاورزی و منابع طبیعی، ۱۳ کدرشته هنر و ۹ کدرشته دامپزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۹۷ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش از این داوطلبان از 16 تا 26 آذر امکان ثبت‌نام داشتند، در این مهلت ۶۲۱ هزار و ۳۲۵ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی گفت: همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام از روز دوشنبه 30 بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده