رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
  • کد خبر : ۴۶۸۵۲
  • چاپ خبر : تشییع و خاکسپاری 2 لاله گمنام در پارک نطقی مبارکه بافق
گزارش تصویری:

تشییع و خاکسپاری 2 لاله گمنام در پارک نطقی مبارکه بافق

مراسم تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام دوران مقدس عصر امروز با حضور عاشقان و مردم شهید پرور شهرستان بافق در روستای مبارکه انجام گرفت. به گزارش آفتاب بافق،انتظارها به سر آمد و عصر روز گذشته پس از 14 سال، بافق میزبان 2 شهید گرانبها دوران دفاع مقدس شد و امروز مراسم تشییع و تدفین […]

مراسم تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام دوران مقدس عصر امروز با حضور عاشقان و مردم شهید پرور شهرستان بافق در روستای مبارکه انجام گرفت.

به گزارش آفتاب بافق،انتظارها به سر آمد و عصر روز گذشته پس از 14 سال، بافق میزبان 2 شهید گرانبها دوران دفاع مقدس شد و امروز مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهیدان از محل مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت آرامگاه شهدا در پارک نطقی روستای مبارکه با حضور کلیه مسئولین بافق و مردم شهید پرور شهرستان برگزار شد.

مردم دسته دسته برای حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیدان به مسجد صاحب الزمان (عج) روستای مبارکه آمده بودند. یکی با خانواده، یکی با فرزند خردسالش دیگری با پدر پیرش،خلاصه همه آمده بودند تا هر کس به سهم خود به نیابت از پدران و مادران،خواهران و برادران و عزیزان آنان در این مراسم شرکت کنند.

به راستی که این 2 شهید گمنام نسیم عارفانه عشق را دوباره در شهر به وزیدن در آوردند.عده ای دور تابوت ها گرد آمده اند و زیر لب نجوا می کنند.مادری اشک ریزان با غریبه های آشنا درد دل می کند. پدری سر به بالین شهدا نهاده و سوگ نامه خداحافظی سر می دهد.

لحظه به لحظه بر تجمع مردم افزوده می شود،بوی گل یاس فضا را پر کرده بود،گویی بانویی قد خمیده ای نیز در این مراسم حضور دارد و همه آمده اند تا دست خالی از آنجا نروند. از دورقدم های مردم به نیت رسیدن به شهدا برداشته می شود. درست همانند مادر شهیدی که می گوید فرزند من هم به راهی رفت که این شهدا رفته اند و یا همسر شهیدی که قصد دارد راه شهیدان را به فرزندانش بیاموزد.

و چه صحنه های زیبایی از عشق در آنجا دیده می شد.چه خوب مردم شهر حق میزبانی را به جا آورده اند. همه آمده بودند تا به نیابت از پدران،مادران و عزیزانشان در کنار این شهدا باشند تا بگویند اگر چه گمنام هستند اما احساس غربت نکنند که این شهر و مردم آن،شهیدان بسیاری برای این خاک و سرزمین داده اند و بارها و بارها برای وداع با پیکر مطهر فرزندان،برادران و یا همسران خود با افتخار حاضر شده اند.

عکس: محمود تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده