رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
  • کد خبر : ۴۶۹۴
  • چاپ خبر : برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در بافق مقدمه ای برای توسعه رشته شمشیربازی در این شهرستان

برگزاری مسابقات جایزه بزرگ در بافق مقدمه ای برای توسعه رشته شمشیربازی در این شهرستان

به گزارش "آفتاب بافق"   مسعود شریعتی در مراسم اختتامیه مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کشور در شهرستان بافق گفت: مسابقات جایزه بزرگ در بهترین شرایط ممکن برگزار شد که از حمایت های مسئولین شرکت سنگ اهن مرکزی بافق و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و همچنین زحمات اعضاء هیئت شمشیربازی استان تقدیر و تشکر میکنم. […]

به گزارش "آفتاب بافق"

 

مسعود شریعتی در مراسم اختتامیه مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کشور در شهرستان بافق گفت: مسابقات جایزه بزرگ در بهترین شرایط ممکن برگزار شد که از حمایت های مسئولین شرکت سنگ اهن مرکزی بافق و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن و همچنین زحمات اعضاء هیئت شمشیربازی استان تقدیر و تشکر میکنم.

وی افزود: با توجه به اینکه ما در استان در رشته شمشیربازی دربحث قهرمان پروری ، داوری و مربیگری در سطح بالایی هستیم، می توانیم زمینه را برای گسترش این رشته در شهرستان بافق فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: بی شک با همکاری هیئت شمشیربازی استان یزد و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ اهن بافق سالیان آتی شاهد رشد و پیشرفت ورزش پرتحرک شمشیربازی در این شهرستان خواهیم بود.

شریعتی بر راه اندازی این رشته ورزشی در دیگر شهرستان ها نیز تاکید و اضافه کرد: با پتانسیل و ظرفیت های موجود در شهرستان ها قطعا قهرمانان و ملی پوشان زیادی تربیت خواهند شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به اینکه یزد قطب شمشیربازی کشور است در آینده شاهد حضور و درخشش ورزشکاران یزدی در میادین بین المللی به خصوص المپیک باشیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده