رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
  • کد خبر : ۴۷۰۹۳
  • چاپ خبر : اطلاعیه ثبت نام خادمیاری آستان قدس رضوی

اطلاعیه ثبت نام خادمیاری آستان قدس رضوی

اولین جلسه ی آموزش خادم یاری رضوی جمعه 4 اسفند 96 بعد از نماز مغرب و عشاء در موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع) بافق برگزار می شود. به گزارش آفتاب بافق،آستان قدس رضوی به منظور توسعه خدمت به بارگاه نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (عليه السلام) ترویج مبانی فکری و سیره عملی حضرت رضا […]

اولین جلسه ی آموزش خادم یاری رضوی جمعه 4 اسفند 96 بعد از نماز مغرب و عشاء در موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع) بافق برگزار می شود.

به گزارش آفتاب بافق،آستان قدس رضوی به منظور توسعه خدمت به بارگاه نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (عليه السلام) ترویج مبانی فکری و سیره عملی حضرت رضا (عليه السلام) و بهره مندی زائران و مجاوران آن حضرت به ویژه مستمندان و مستضعفان از فرصت زیارت و رفع استضعاف و توانمندسازی آن ها اقدام به ثبت نام خادمیاران رضوی نموده است.

مراحل خدمت رسانی: ۱- گذران دوره اولیه خدمت به مستمندان و محرومان و با همکاری تخصصی با مجموعه ها و موسسات آستان قدس رضوی ۲- توفیق خدمت به زائران بارگاه رضوی (خدمت مستقیم در شهر مقدس مشهد و حرم مطهر)

هم چنین بهره مندی از سایر امتیازات معنوی مانند حضور در مراسمات معنوی مختلف از جمله مراسم شستشوی حرم مطهر، برخورداری از دعوت نامه های مهمانسرای حرم، به اطلاع این عزیزان خواهد رسید.

لذا از تمامی مشتاقان و آرزومندانی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی عضویت در این طرح هستند دعوت می شود جهت ثبت نام به سایت آستان قدس رضوی ( aqr.ir) و یا در ساعت اداری با داشتن یک قطعه عکس به موسسه خیریه فرهنگی مذهبی بیت الرضا عليه السلام) بافق مراجعه نمایند.

 – شرایط عمومی عضویت در این طرح به شرح ذیل می باشد: الف) حداقل سن ۲۰ سال تمام (به همراه کارت پایان خدمت یا معافیت تحصیلی)

ب) برخورداری از توانمندی لازم جهت ارائه خدمت

ج) اشتهار به تدین ، خوشنامی و اخلاق مداری

د) التزام به ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی

ه) پایبند و متعهد به کلیه ضوابط، مقررات و شئونات آستان قدس رضوی

شایان ذکر است،اولین جلسه ی آموزش خادم یاری رضوی جمعه 4 اسفند 96 بعد از نماز مغرب و عشاء در موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرضا(ع) بافق برگزار می شود.

حضور برای افرادی که در سامانه آستان قدس ثبت نام کرده اند الزامی می باشد.

دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان،بیت الرضا (ع) بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده