رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
  • کد خبر : ۴۷۱۱۸
  • چاپ خبر : بافق و بهاباد به دلیل تردد بیشتر قاچاقچیان باید به شکل متعارف مورد توجه قرار گیرد
استاندار یزد:

بافق و بهاباد به دلیل تردد بیشتر قاچاقچیان باید به شکل متعارف مورد توجه قرار گیرد

محمود زمانی قمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بابیان اینکه شهرستان بافق و بهاباد را باید به دلیل اینکه سوداگران مرگ،تردد بیشتری در آنجا دارند به شکل متعارفی مورد توجه قرار داد؛افزود: نمی‌توان ایست و بازرسی دائمی ایجاد کرد اما شایسته است به بهترین شکل راه را برای فعالیت‌های قاچاقچیان مسدود […]

محمود زمانی قمی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بابیان اینکه شهرستان بافق و بهاباد را باید به دلیل اینکه سوداگران مرگ،تردد بیشتری در آنجا دارند به شکل متعارفی مورد توجه قرار داد؛افزود: نمی‌توان ایست و بازرسی دائمی ایجاد کرد اما شایسته است به بهترین شکل راه را برای فعالیت‌های قاچاقچیان مسدود کرد.

به گزارش افتاب بافق،محمود زمانی قمی،استاندار یزد در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تسلیت حادثه هواپیمای اخیر اظهار داشت: مقدورات نیروی انتظامی به گونه ای نیست که بتوان با مصوبه و دستور آن ر تغییر داد.

وی بابیان اینکه شهرستان بافق و بهاباد را باید به دلیل اینکه سوداگران مرگ تردد بیشتری در آنجا دارند به شکل متعارفی مورد توجه قرارداد؛ افزود: نمی‌توان ایست و بازرسی دائمی ایجاد کرد اما شایسته است به بهترین شکل راه را برای فعالیت‌های قاچاقچیان مسدود کرد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه معتادان متجاهر نیز از سطح شهر باید جمع‌آوری شوند؛ اضافه کرد: ویژگی یزدی‌ها همواره باید موردتوجه باشد که مهمان‌نواز بوده و امروز نیز این ویژگی ادامه دارد، لذا وضعیت شهر باید به‌گونه‌ای باشد که یزد شایستگی آن را دارد.

وی بابیان اینکه تردد معتادان در بافت قدیم و ثبت‌شده یزد که مورد بازدید گردشگران است باید بسیار محدود و به صفر برسد؛ تصریح کرد: شهر یزد در آستانه سال نو شاهد حضور گردشگران داخلی زیادی خواهد بود و با توجه به اینکه گردشگران خارجی نیز بیش از گذشته به یزد سفر خواهند داشت باید برخوردها به‌گونه‌ای باشد که نظام جمهوری اسلامی زیر سؤال نرود.

زمانی قمی تصریح کرد: هر گردشگر خارجی مبلغ فرهنگ ایرانیان و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پس از انقلاب خواهد بود بنابراین برخورد یگان‌های نیروی انتظامی و تک‌تک مأموران در معرفی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران مؤثر خواهد بود و کارآمدی نظام را بیان می‌کند.

وی عنوان کرد: قطعاً در این زمینه نشستی جداگانه با نیروی انتظامی برگزار خواهد شد تا موارد مربوطه گوشزد شود.

 منبع: روابط عمومی استانداری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده