رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
  • کد خبر : ۴۷۱۲۱
  • چاپ خبر : برگزاری یادمان 7 شهید منطقه سبزدشت بافق
گزارش تصویری:

برگزاری یادمان 7 شهید منطقه سبزدشت بافق

  یادمان 7 کبوتر خونین بال روستای برکوئیه عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان  بافق در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزارشد.   به گزارش آفتاب بافق، یادمان 7 کبوتر خونین بال روستای برکوئیه عصر امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه بافق،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن،حجة […]

 

یادمان 7 کبوتر خونین بال روستای برکوئیه عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان  بافق در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزارشد.

 

به گزارش آفتاب بافق، یادمان 7 کبوتر خونین بال روستای برکوئیه عصر امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه بافق،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن،حجة الاسلام سید محمود هاشمی،خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزارشد.

 

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز گردید.

در ادامه سرهنگ صادقی،فرمانده سپاه ناحیه بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس از میزبانی مردم شهرستان در استقبال از 2 شهید گمنام پارک نطقی روستای مبارکه تشکر کرد و گفت: آرامش امروز ما حاصل خون هزاران شهید انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج نیروی مردمی است نه نظامی که به فرمان رهبر کبیر انقلاب تشکیل شده است،افزود: بسیج تشکلی است که همیشه برای دفاع از کشور و نظام در صحنه است.

فرمانده سپاه بافق با اشاره به نقش مؤثر بسیج در عرصه های مختلف کشور خاطر نشان کرد: همت و تلاش بسیجیان کشور سبب شده است تا ترفندهای دشمنان در فضای واقعی و مجازی نقش بر آب شود.

 

سپس حجة الاسلام هاشمی با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) به بیان فضایل و شخصیت آن حضرت پرداخت و گفت: شهدا مسیری را پیمودند که حضرت زهرا(س) برای آن‌ها مشخص کرده بود.

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب باید بدانند که هیچ‌گاه نمی‌توانند صدای رسای شهدا را خاموش و از ابلاغ پیام آن‌ها به جهانیان و آیندگان جلوگیری کنند.

هاشمی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره های شهدا ضرورت و رسالت امروز جامعه است، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نسل جوان جامعه نیازمند آشنایی با راه و روش زندگی شهدا و عمل به وصیت ‌نامه‌های آنان دارد.

در پایان این مراسم توحید لو،مداح اهل بیت (ع) در رثای شهدا و حضرت زهرا(س) مدیحه سرایی کرد.

 

عکس: محمود تقی زاده بافقی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده