رفتن به بالا
  • جمعه - ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
  • کد خبر : ۴۷۱۷۴
  • چاپ خبر : پیروزی مقتدرانه تیم هندبال سنگ آهن برابر پتروشیمی مارون

پیروزی مقتدرانه تیم هندبال سنگ آهن برابر پتروشیمی مارون

تیم هندبال سنگ آهن بافق شب گذشته در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر قهرمانی باشگاه های کشور با نتیجه 30 بر 22 تیم پتروشیمی مارون خوزستان را شکست داد. به گزارش آفتاب بافق، در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر قهرمانی باشگاه های کشور،شب گذشته تیم سنگ آهن بافق توانست با نتیجه 30 بر 22 تیم […]

تیم هندبال سنگ آهن بافق شب گذشته در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر قهرمانی باشگاه های کشور با نتیجه 30 بر 22 تیم پتروشیمی مارون خوزستان را شکست داد.

به گزارش آفتاب بافق، در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر قهرمانی باشگاه های کشور،شب گذشته تیم سنگ آهن بافق توانست با نتیجه 30 بر 22 تیم پتروشیمی مارون خوزستان را شکست داد.

در این دیدار خانگی که در سالن امام علی(ع) آهن شهر برگزار شد بازیکنان تیم هندبال سنگ آهن با ارائه یک بازی فنی، حریف خود را شکست دادند.

مهدی منصوریان،مربی تیم هندبال سنگ اهن بافق گفت: از سری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور در هفته دوازدهم تیم هندبال سنگ اهن بافق در بازی خانگی خود با نتیجه 30بر22مغلوب تیم پتروشیمی مارون شد.
وی افزود: در نیمه نخست این دیدار تیم سنگ اهن بافق از همان ابتدا بازی را در دست گرفت و توانست امتیازات را به خوبی دشت کند.
منصوریان اشاره کرد در این نیمه تیم میزبان با اجرای یک بازی هدفمند و با کسب امتیازات پی در پی توانست برد این نیمه را از آن خود کند.
مربی تیم هندبال سنگ اهن بافق در ادامه گفت: در نیمه دوم این دیدار تیم سنگ آهن بافق با انسجام بیشتری وارد زمین شد و بازهم توانست بازی را در دست بگیرد و اختلاف امتیازات خود را حفظ کند.
وی گفت: در این نیمه تیم میهمان هرچه تلاش کرد نتوانست توپ های خود را آنچه که باید به داخل دروازه تیم حریف بکشاند به طوری که اختلاف امتیازات به عدد ۸رسید.
در پایان این دیدار تیم سنگ اهن بافق با به نمایش گذاشتن یک بازی بسیار منسجم و هدفمند توانست با نتیجه 30بر 22از سد تیم پتروشیمی مارون بگذرد.
تیم هندبال سنگ اهن بافق با این پیروزی ۱۶امتیازی شد و هفته آینده ۱۰اسفندماه به مصاف تیم کرمان می رود.

مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در بخش آقایان در سال جاری با حضور هشت تیم شامل نفت و گاز گچساران ، پتروشیمی مارون ، هپکو اراک ، صنعت مس کرمان ، کبیر موتور کازرون ، سنگ آهن بافق ، نیروی زمینی تهران و فولاد مبارکه سپاهان پیگیری می شود.

رقابت های لیگ برتر هندبال کشور که از 30 شهریور ماه آغاز شده بر اساس برنامه زمانبندی تا پیش از پایان سال 96 به اتمام می رسد.

شایان ذکر است،تیم هندبال سنگ آهن بافق تنها نماینده استان یزد در لیگ برتر کشور است.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده