رفتن به بالا
  • جمعه - ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
  • کد خبر : ۴۷۱۷۸
  • چاپ خبر : دشمن به دنبال حرکتی است تا بتواند کار خود را انجام دهد/استان یزد قدرت حل خیلی از مسائل را دارد
امام جمعه بافق:

دشمن به دنبال حرکتی است تا بتواند کار خود را انجام دهد/استان یزد قدرت حل خیلی از مسائل را دارد

امام جمعه بافق گفت: استان یزد قدرت اینکه خیلی از مسائل را حل کند دارد، 24سال است که دانشجویان یزدی حرف اول را در کشور می زنند و توان علمی و اقتصادی و سیاسی بالایی دارند. به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بافق […]

امام جمعه بافق گفت: استان یزد قدرت اینکه خیلی از مسائل را حل کند دارد، 24سال است که دانشجویان یزدی حرف اول را در کشور می زنند و توان علمی و اقتصادی و سیاسی بالایی دارند.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته بافق گفت: هفته گذشته 2 رویداد اتفاق افتاد که کشور ما عزادار شد سقوط هواپیما در کوه دنا و اغتشاشاتی که شب شهادت حضرت زهرا(س) در خیابان پاسداران تهران به وقوع پیوست.

وی در ادامه افزود: نیروهای امدادی به محض اطلاع ازوقوع حادثه امدادگران خود را به منطقه اعزام کردند ولی به دلیل شرایط جوی نامناسب کار آنها زمان برده است و در حال حاضر نیز با تمام توان در کوههای دنا مشغول پیدا کردن جنازها و تکه های هواپیما هستند.

امام جمعه بافق به جریان خیابان پاسداران در شب شهادات حضرت زهرا(س) و شهادت 5نفر از عزیزان اشاره و بیان داشت: جریان شب شهادت حضرت زهرا(س) و حرکتی که در تهران آغاز شد این بود که دونفر از دراویش خودرویی  را می دزدند که بعد از این اتفاق  در کلانتری خیابان پاسداران شکایت می کنند که این دونفر ماشین را دزدیدند.

سلیمانی ادامه داد: بلافاصله دوسارق را دستگیر می کنند که  دراین موقعیت چند نفر از دراویش به همراه چندنفرازاراذل و اوباش به کلانتری محل مراجعه و درخواست آزادی زندانیان را می کنند این در حالی است که آزادی زندانی دست قوه قضائیه است نه کلانتری، و در این حین به جمعیت اضافه شده و هر حرکتی را می خواستند انجام دادند که در این ماجرا 3مامور نیروی انتظامی و 2بسیجی را به شهادت می رسانند.

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: ما در مجلس شورای اسلامی اهل تسنن، زرتشتیان و اقلیت های مذهبی نماینده دارند و فرصت برای حضور این اقلیت ها در مراسمات مختلف وجود دارد ولی دشمن دنبال یک حرکتی است که جلوی آن حرکت و کار خود را انجام دهد که  امیدواریم قوه قضائیه و وزارت اطلاعات این مسائل اخیر را بررسی و نتیجه را به مردم اعلام کنند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری فرمودند:(( امروز تبلیغات یک نوع جهاد است ودشمن در تلاش است که با تبلیغات سوء اعلام کند که نظام جمهوری اسلامی ایران توان ندارد ولی این کشور در همه زمینه ها توان بالایی  دارد.))

امام جمعه بافق به اجلاس اصناف و بازاریان و مدیریت معادن وبازرگانی استان یزد در بافق اشاره و بیان داشت: اجلاس اصناف وبازاریان یزد در بافق برگزار شد و من در این اجلاس گفتم که استان  یزد قدرت اینکه  خیلی از مسائل را حل کند دارد، 24سال است که دانشجویان  یزدی  حرف اول را در کشور می زنند و توان علمی و اقتصادی و سیاسی بالایی دارند.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: در استان یزد از اعماق180متری زمین آب را بالا و کشاورزی می کنند و چهارمین استان تولید کننده میوه هست و این توان را دارد که خیلی از کارها را انجام دهد.

تشکر از حضور مردم بافق در مراسم استقبال و تدفین شهدا در مبارکه، آغاز ثبت نام حوزه علمیه خواهران وبرادران از جمله مواردی بود که در خطبه پایانی به آن اشاره کرد.

منبع: بافق خبر

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده