رفتن به بالا
  • شنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
  • کد خبر : ۴۷۲۲۶
  • چاپ خبر : عملیات بهسازی مسیر شمالی بلوار شهید بهشتی در حال اجرا است
شهردار بافق:

عملیات بهسازی مسیر شمالی بلوار شهید بهشتی در حال اجرا است

سید علی نوروززاده گفت: پروژه بهسازی مسیر شمالی بلوار شهید بهشتی این شهر با هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد ریال در حال اجراست. به گزارش آفتاب بافق، سید علی نوروززاده،شهردار بافق با اعلام مطلب فوق افزود: عملیات جمع آوری سنگ جدول قدیمی و آسفالت فرسوده همچنین  زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری جدید این پروژه […]

سید علی نوروززاده گفت: پروژه بهسازی مسیر شمالی بلوار شهید بهشتی این شهر با هزینه ای بالغ بر 9 میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش آفتاب بافق، سید علی نوروززاده،شهردار بافق با اعلام مطلب فوق افزود: عملیات جمع آوری سنگ جدول قدیمی و آسفالت فرسوده همچنین  زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری جدید این پروژه و بهسازی فضای سبز  با مساحت بیش از 16  هزار متر مربع  در دست اقدام است.

وی هدف از ساماندهی این بلوار را جلب رضایت شهروندان و مسافران و تردد آسان وسایل نقلیه اعلام و خاطر نشان کرد: پروژه بهسازی بلوار شهید بهشتی حد فاصل دانشگاه پیام نور تا میدان معلم مهمترین مسیر ورودی شهر بافق می باشد که در عین حال یکی از مسیر های مهم ترافیکی این شهر است که نقش مهم و قابل توجه ای درروان سازی ترافیکی شهروندان و مسافران ایفا می کند.

شهردار بافق تصریح کرد: بهسازی و ساماندهی لاین جنوبی بلوار شهید بهشتی نیز با مساحت 16 هزار متر مربع طی ماه های گذشته انجام شده و با اجرای این قطعه ، پروژه مذکور تکمیل می شود.

نوروززاده، اجرای این پروژه طبق زمانبندی ارائه شده به شهروندان عزیز قبل از پایان سال 96 با هزینه بالغ بر 18 میلیارد ریال تکمیل و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

 وی درپایان از صبر و شکیبایی شهروندان در طول زمان اجرای پروژه  تقدیر و تشکر نمود.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده